Yeniden seçim kağıdı gelmedi, eskisini de çöpe atmıştım ne yapacağım?

E devletten göstersem sorun olur mu?

Yeniden seçim kağıdı gelmedi, eskisini de çöpe atmıştım ne yapacağım?
Cevapla