Kemal beye oy vermek istemeyenler ve kararsız seçmenler rica etsem bu soru altında bulaşabilir miyiz?

Merhaba herkese öncelikle sandığa gitmek istemeyen kemal beye oy vermek istemeyen karşıt görüşlü herkesi bekliyorum kapım açık yorumlarda mutlaka fikirlerimizi belirtelim soru işaretleri varsa bilen bilmeyene anlatsın hepinizin her konuda içi rahatlasın aklımızda soru işaretleri ve önyargılar kalmasin☺️🙏🏻lakin bunları saygı çerçevesi içinde konusmayi isterim hakaret etmeden kirmadan asagilamadan konusursak elbette güzel sonuclar aliriz♥️🙏🏻
Kemal beye oy vermek istemeyenler ve kararsız seçmenler rica etsem bu soru altında bulaşabilir miyiz?
Cevapla