Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Battık farkında mısınız?

Ülkece felaketin eşiğindeyiz. Battığımızın resmidir bu durum. Anlamayanlar için açıklayayım; Türkiye’nin dış borçlarını yönetmek ve ödemelerini gerçekleştirmek için dolar cinsinden borçlanma yoluna gidiyoruz. Yani dolar fırlayacak ki öyle böyle değil. Ne düşünüyorsunuz hala Erdoğan mı?
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Battık farkında mısınız?
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Battık farkında mısınız?
Cevapla