
Demokrasi endeksi haritası yeşiller demokrat kırmızılar diktarör ne düşünüyorsunuz?

Demokrasi endeksi haritası yeşiller demokrat kırmızılar diktarör ne düşünüyorsunuz?
Demokrasi koca bi yalandir. Zayif ulkeleri elinde tutabilmek icin uydurulmustur. Bakarsaniz cok ulkede sozde dikdatorleri indirip kendi adamlarini sectirdiler. Ve o ulkelerin simdiki hallerine bakin. Afrikada asyada guney amerikada nice ulke sefalet jcinde. Halbuki yeralti zenginlikleri var bicogunun. Ama amerika avrupa bu zenginlikleri somurup o ulkenin sahibi olan halkini ac birakiyor. Ama bu somuru duzeninin sonuna gelindi. Cok uzak degil avrupada o medeni dediginiz ulkelerin birbirine girmesi. Gecmiste oldugu gibi
Sacmaladın dostum demokratik olan ülkelere yabancı yatırım geliyor ve zenginleşiyor demokrasi ile kişi bası milli gelir haritası nı aynı anda bakarsan aradaki benzerliği görürsün
en kötü halinde zaten
Cevap
10Cevap
Şaşırmadım hiç
Renkler neyi ifade ediyor. Altında bir title layerı olsaydı anlardım haritayı
Açıklamada yazdım görmedin heralde
Yeşiller demokrat kırmızılar diktatör yazmıstım
Tuhaf bir harita. Turuncular yarı demokrat mı oluyor
Sarılar yarı demokrat , turuncular ise tan diktatör değil ama yavaş yavaş diktatörlesiyor demek oluyor. ne kadar kırmızı yakın o kadar diktatörlüge yakın demek
demokrasi var dediğimiz yerlerde de iktidar paradır...
Türkiye için fazla iyimser çıkmış Türkmenistan’ın bir tık altı düşün sen onu
Türkiye yanlış olmuş kırmızı olmalıydı.
Hiç bir şey düşünmüyorum :D
Demokrasi neye göre kime göre
Yeşil durumda
Koca bir sıfır
Hangi demokrasi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?