
Millet iti köpeği bize yolladılar demeye başladı

Millet iti köpeği bize yolladılar demeye başladı
arkadasım öncelikle orası lazkiye esadın oldugu yer sen biraz bizim sınır taraflarına git adamlar etnik temizlık yapıyo türk ordusu olmasa burada olanların yüzde 50 ölmüs texavüze ugramıs köle pazarlarında satılmıs olurdu zaten devlet güvenli bölgeye 1 milyon aıleyı yerlestircek sekilde ev yaptı alt yapsına kadar yaptı giecekler peyder pey siz istiyosunuz oakdar surıyelı kaoldı yeter gitsin gitsinde ne anlamı var onların güvenlıgını saglayamadıktan sonra ha 10 yıl önce öldürülmüs tecavüze ugramıslar ha simdi biz bunun icinmi kol kanat gerdik güvenlı yerlere yerlestirmeden nasıl esadın kucagına atarız yapma el vicdan bu kadar acımasız olmayın bizde kalsın demiyoruz ama afrin temizlendi 500 bin kisi yerlerine döndü elbab keza öyle bi oakdarda oraya gitti simdi yeni yerlesim yerleri hazırladı güvenlıgını türk ordusu ve öso yapıyo yavas yavas gidecekler cok fazla milletin gazına gelmeyın surıyelıler düsman degil asıl düsman ingiliz fransız amerikalısı
Peki en basitinden Pakistanlı, Afganistanlı mülteciler ne olacak milyonlarcası Türkiye'de yaşıyor ve sınırlar açık adamlar tiktok çekip sınırımızdan içeri girebiliyor
ya kardesim onlarda düsman degil sen türkiyeyi türkiyen ibaret sanıyosun burası osmanlı bakıyesi bak seninle bu konulara girmek istemem ama bi ara canakkaleye sarı kamısa git ordaki sehit olanların kimliklerine hangi ülkeen geldıklerine bak hepsini gectim mecilis kayıtlarında var ankaradaysan eger müslümanlardan gelen yardımları türkiye cumhurıyetı kurulurken nerelere harcandıgına iş bankasının kurulduguna felan türkiyenin kalkınması icin harcandıgına bizi batı hayranlıgıyla kandırıyolar arkamızı afgana pakistanlıya surıyelıye ıraklıya dönelim diye halbukı tam tersini yapsak zenginlikler medeniyetler sadalat hep burada 40 yıldan fazladır batı ingiltereden avrupa birligi ülkeleri ve amerika pkkya istihbarı ve konvelsiyon savas icin silah yardımı yaptı üstelik adamlara sarin gazı bile verdiler etnnik temizlık yapıp kendi yanlısı kürtler haric geri kalan bütün herkesi cograftadan coluk cocuk kadın erkek yaslı demeden öldürmekti ve bunuda kısm kısım yaptılar karsılık gördükleri icin geri cekildiler yapmayın yanlıs yoldasınız batı bizim hic dostumuz olmadı
Baça bazi geleneği olanlara kadınları obje olarak görenlere ve benim vatandaşımı başka ülkelere ve intihara sürükleyenlere saygı duyamam kusura bakma
On binlerce ev yapıldı ama yapılma sebebi mülteci yollamak değil. Orada hızla nüfusu artan 7 milyon Suriyeli için sınıra sıfır tünellere de sıfır büyük meskun mahaller yaratıp Türkiye'ye tam entegrasyon ve uzun vadeli sınırın kesin olarak ortadan kalkma Türkiye için yerli ve milli Gazze projesini Türkiye'ye karşı tesis etmek içindi.
İktidar değişmezse ve bu şekilde giderse ne buradaki mülteci azalır ne de orada sükunet olur. Türkiye'nin demografik değişimi hızlanır.
o senin görüsün bzim dinimizde intihar yoktur kadınları obje diyosun kadınlar asıl batının objesi bütün iş yerlerinde hic alakasız reklamlarda kadının sexyligi kadınlıgı dişiligi ön planda kadını asıl onlar bedenlerinden objelestiriliyo kadının annelık toplumun asıl ahlaklı kesimlierinin anadan baslandıgını unuturuyolar kadınları bozarak alah din ve örf adetleri zayıflatıyolar bence buna bakmalısın
@HAKANN1349 on binlerce ev yapıldı eger türkiye bunu yaptıysa orayı refarandumla topraklarına katma planıdır ha sunuda demeden edemiycem atatürkcülük kasacaksan atatürkün milli sınırlarını okursan nereleri bizim ırakta surıyede egedeki topraklarımız kimlerde kamıs ögrenirsin
Suriye'de ABD ve Rusya dan izinsiz mermi atamayan Türkiye mi orayı topraklarına katacak? Osmanlı hayallerinde yaşamaya devam edin.
@HAKANN1349 anlamadım türkmen dagındakı catısmalarda rus ve esad askerleri saldırmadımı kım direndi savastı vagnerleri 33 askerimizin sehit edılmesınden sonra kim bombardımana tuttu 3500 esad askeri iran mislerini wagnerleri kim öldürdü sonra türkiyeyi masaya cektıler kobane dedikleri yeri türkiye cevreleyip elbabda kamıslıda kuzey ırakta membücte kim vurdu bos bos konusma kürdistan kurulacaktı kim kesik attı 30 km derinlıkte operasyon cekti
Ahaber'den kafasını kaldırmayan biriyle tartışamam sana dünyanda bol şanslar
@HAKANN1349 la canımsın a haber diyosun ac tsknin resmi sitesine bölgede girilen catıslmalara benim asabımı bozma fox izleyip a haber izlemissin yalanına sıgınma ben tv bile izlemiyorum nrdeyse 10 yıldır sadece secim zamanları ya da büyük deprem yangılnar felano lursa oda trt1 izlerim devletin resmi kanalı diye senin gibi bos muhabbet yapan biri degilim ac bi bak a haber diyosun askerin kabarda kuzey ırakta girilmez denilen besler deresinde cıkamaz dedigi kandilde cirit atıyo benim bir sürü arkadasım kardesim var esim dostum akrabam var görev yapan bos bos konusma
Ben bu devlete hükümete inanmıyorum ki TSK ya inanayım. 2016 da Hakkari de helikopter arızası oldu dediler akşama doğru pkk helikopterin manpads ile vurulma videosunu attı. Pkk artık Irak'ta veya Türkiye sınırında değil Suriye'de. Herifler mevcudunu 150 bin kişiye çıkardılar. Ve Türkiye ile sınır komşuları 😃 Yaparsa akp yapar 😃
@HAKANN1349 sınır komsusumu nerde ozaman icerdeki terörstler eskiden İstanbul'da bomba patlatırlardı Ankara'da eylem yaparlardı noldu hendek kazdılar özerklık ilan ettiler it bogar gibi bogduk halada devam ediyoruz pkk söle yaptı üc bes lagım faresi cıkıp magaradan roket atmıs onumu övüyosun simdide atsın cıktıgı delıge sokarız onları türkiyede sınır komsusuymus yarın amerika gidince napcaklar ıraktan afganistandan amerika kactı yarın ordakı petrol kuyularının bekciligini yapıtırıyo onlar petrol bitince hepsini kucagımıza alıcaz imha edecez neticede 30km öteye kurmuslar bize dogru gelırlerse vururuz vurdukta amerika naptı sen adam olsan türkiye cumhurıyetının serefli tsknın askerine polislerine laf sölemessin ordu burada senin adın hakan ama adının zerresi yok senin içini bosaltmıslar aslanım sen bi git kan tahlili yaptır bizim kanımızdanda ordumuzdanda süphemız yok
Cevap
3Cevap
Yorumlar ne çok mülteci severler ile dolmuş. Umarım bunların en yakınları mülteciler tarafından kapkaç ve tecavüze uğrar ozaman ne demek istediğimizi belki anlarlar.
Babam 6 yıldır Suriye'de görev yapıyor. Bu arkadaş hangi bölgesindeymiş Suriye'nin.
Şam'da
Esed yanlısıysa oraca yaşaması kolay tabi.
*orada.
Aynen oyle nerede it kopuk var hepsini dolusturdular ulkeye
Az aç da haber izle gündemden haberin yok
Aç vlog izle dünyadan haberin yok
millet sadece söylüyor kimse bir şey yapmıyor
O zaman sen git oraya
Benim vatanım var gidip dışlandığım bir ülkede bedavaya hayat sürmüyorum
Gitmediğin halde övüyorsun, ben de buraya senin hakkında bir şey yazsam inanır mısın 😂
Vlog ve haber diye bir şey var cahil arkadaş
Tüm ülkenin durumu bir vlgdan ibaret değil çok bilmiş seni
O zaman bizde savaşın içerisinde olmalıyız doğu bölgelerinde operasyonlar oluyor al sana aynı mantık
Bak kendin de itiraf ettin her yer aynı olmuyor bir vlogla o ülkenin durumunu kıyaslama hadi şimdi
Böyle devam edim Türkiye'yi mülteciler tarafından alay konusu yapmaya tüm dünya tarafından arap düşmanı yapmaya ise devam edin benim askerim Suriye'de ölürken Türkiye'de bedava yaşamalarına hiçbir zaman saygı duymayacağım
Ne diyoki
Bundan sanane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?