İstanbul’da 1. Bölgeden tehlikeli bir yerde yaşıyorsam ve imkânlarım beni sağlam bir konutta oturmaya yetterecek kadar değilse ve insanlar da buna çanak tutup benim ve ailemin canını umursamıyorsa ben saygı falan duymuyorum. Buraya da not düşülsün, ölünce kader falan demesin kimse hakkımı arasınlar.
Birçok oy çalınmış. Veriler kasten hatalı girilmiş. Chp’ye 244 oy verildiyse bunu sisteme 0 girip oyu Muharrem’e dağıtmışlar. Bunun gibi binlerce dilekçe verildi. 198 bin sandıkta aynısını yaptıklarını düşünürsek gayet normal bir durum. Ayrıca 50’ye buçuk kalmışken akp niye tüm sandıklara itiraz etmedi sizce? Çünkü onlar da bunun üstünü örtmek istiyorlardı.
Şahsen bunun doğruluğundan emin değilim çünkü yenilgiyi kabul ettiler onlarda şu an CHP kaynıyor, artı Türkiye'de her iki kişiden biri akp oy vermiş bu ciddi bir oy
Umut fakirin ekmeğidir. Güzel strateji yapılırsa chp alır. Bu sefer ilk turda olduğu gibi yapmayıp oylarına sahip çıkarlarsa sorun olacağını sanmıyorum. Çünkü bazı okulların çöp konteynırında kesilmiş bir sürü kimlik bulundu. Böyle bir şey tekrar ederse tek tek oyların üstüne düşülmeli.
Bilemiyorum belki de çok da üstünde durmak istemediler ikinci tura odaklanmak için ama bu görüntüleri mitinglerde kullansalar onların lehine iyi olur. Kılıçdaroğlu konuşma açısından yetersiz bir insan zaten. Mikrofonu imamoğluna verseler adam yeri göğü inletir de diğeri etkili konuşmayı bilmiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çünkü akılları kaçmıştır
ne alaka sanki 30 milyon z kuşağı varmış gibi
vermeyen arkadaşlarım ya armut dibine düşer gibi olduklarından ya da feci bir kafa karışıklığı içerisinde veya beyni yok.
Depremzedeler beni şoka uğrattı açıkçası. Sadece Diyarbakır hak edilen oranda oy verdi, özellikle memleketime teşekkür ediyorum.
Milli iradeye saygı duymak lazım tabiiki sonucda herkes hür iradesiyle oy verdi
İstanbul’da 1. Bölgeden tehlikeli bir yerde yaşıyorsam ve imkânlarım beni sağlam bir konutta oturmaya yetterecek kadar değilse ve insanlar da buna çanak tutup benim ve ailemin canını umursamıyorsa ben saygı falan duymuyorum. Buraya da not düşülsün, ölünce kader falan demesin kimse hakkımı arasınlar.
Haklısınız belki fakat ortada çok ciddi bir oy farkı var şaşkınım
Birçok oy çalınmış. Veriler kasten hatalı girilmiş. Chp’ye 244 oy verildiyse bunu sisteme 0 girip oyu Muharrem’e dağıtmışlar. Bunun gibi binlerce dilekçe verildi. 198 bin sandıkta aynısını yaptıklarını düşünürsek gayet normal bir durum. Ayrıca 50’ye buçuk kalmışken akp niye tüm sandıklara itiraz etmedi sizce? Çünkü onlar da bunun üstünü örtmek istiyorlardı.
Şahsen bunun doğruluğundan emin değilim çünkü yenilgiyi kabul ettiler onlarda şu an CHP kaynıyor, artı Türkiye'de her iki kişiden biri akp oy vermiş bu ciddi bir oy
İmzalı dilekçe mevcut. Bu yüzden hüdapardan bir vekil eksildi. Twitter’dan teyit edebilirsiniz.
Sence ikinci tur ne olur
Umut fakirin ekmeğidir. Güzel strateji yapılırsa chp alır. Bu sefer ilk turda olduğu gibi yapmayıp oylarına sahip çıkarlarsa sorun olacağını sanmıyorum. Çünkü bazı okulların çöp konteynırında kesilmiş bir sürü kimlik bulundu. Böyle bir şey tekrar ederse tek tek oyların üstüne düşülmeli.
Bence yenilgiyi kabul ettiler ikinci turda fark olur
Bilemiyorum belki de çok da üstünde durmak istemediler ikinci tura odaklanmak için ama bu görüntüleri mitinglerde kullansalar onların lehine iyi olur. Kılıçdaroğlu konuşma açısından yetersiz bir insan zaten. Mikrofonu imamoğluna verseler adam yeri göğü inletir de diğeri etkili konuşmayı bilmiyor.
Bakalım neler olacak göreceğiz
İnşallah hayırlısıyla ikinci turda alır millet ittifakı, bakalım.
Zor ama hayırlısı artık bende oy için gelivem
Ben de gönüllü sandık görevliliği için başvuru yaptım bakalım. Nasip olursa hem oy kullanıcam hem de sandığı savunucam. Umarım değer💁🏽
İnşallah haftaya İstanbul a gelirim sonra dönerim
Hayırlı yolculuklar💁🏽
Teşekkür ederim
Secime gitmediler bazıları, bazıları da sinan ogana verdi
İkinci tur ne olur
Benim içimden gecen kemalin kazanması. Ama erdogan yine kazanabilir
Kazanamaz yaaa artık Moral motivasyon sıfır
Bilinç yok. Kaç kitap okumuşlar. Magazin futbol kültürü ile harmanlanmış bir kitle.
Daha araştırma yapılması bilmiyoriz
Oy vermediler yaaa yoksa fark olmazdı
Oy kullanan yabancılar var
Yurt dışı var eklenen
Z kuşağı hep solcu değil Çünkü
Hiçbiri değilmiş