Seçimler ikinci tura kaldı ne düşünüyorsunuz bu konuda?
aynı oy kağıdı ile ikinci oyu kullanacaksınız ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Seçimler ikinci tura kaldı ne düşünüyorsunuz bu konuda?
aynı oy kağıdı ile ikinci oyu kullanacaksınız ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Yani bu konuda açıkçası çok da söylenecek bir şey yok şurada 10 gün sonra tekrardan seçime gideceğiz neyin ne olduğunu göreceğiz ama hala umudum var
Bakalım en kral sahtekarlar vatan hainleri nasıl çalışacaklar merak ediyorum. Allah diyerek camiye giden hırsızlar hiç bir devirde bu kadar olmamıştı.
Cevap
3Cevap
Maalesef Cumhur ittifakı tekrar kazanacak. Hile olan sandık çok var adamlar beceriyor bir şekilde.
%50 kuralı bana göre saçma. Boşu boşuna para ve kağıt gidecek. Boşa giden zaman da cabası
Vatanımızı ve Milletimizi Düşüneceğim
Kilicdarogluna vercem tekrar
dusunmuyorum daha onemli islerim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?