Dün Marmaray'da intihar eden genç kızın mektubu ortaya çıktı, siz ne düşünüyorsunuz?

Dün Marmarayda intihar eden genç kızın mektubu ortaya çıktı, siz ne düşünüyorsunuz?

Her geçen gün birileri kayıp gidiyor hayatımızdan yıldız gibi. 20 yaşındaki Kübra da arkasında bir mektup bırakarak dün akşam saatlerinde Marmaray da trenin önüne atlayarak intihar etti. Bir çiçek daha soldu cahillik yüzünden. Öfkeliyim herkese herşeye ama en çok da sesini çıkarmayıp susanlara öylece izleyenlere..

Dün Marmaray'da intihar eden genç kızın mektubu ortaya çıktı, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla