Ben zaten umudumu kk aday olduğunda kesmiştim aktroll vs diyenler hiç yazmasın iki tarafta hiç akıllanmamış siz memnun musunuz?

Valla bana hava hoş nişanlım çifte vatandaş kafamız eserse yurtdışına gideriz ama vatan işte insanın içi acıyor seçmen diyemiyor erdoğana nasıl olur da hizbullahla görüşürsün tepkim var diyip oyu düşürmuyor sonra chp hdp li vekillerin konusmaları var atatürke düşman olduklarını sevmediklerini söylüyor chp lilerde çıkıp diyemedi siz nasıl olur da vu partiyle görüşürsünüz diye gercekten artık üzülmekte istemiyorum bundan sonra herkes kendi başının çaresine bakacak anlaşılan iş bulup çalışan kıt kanaat geçinecek iş bulamayanlara allah kolaylık versin ne diyelim...

Ben zaten umudumu kk aday olduğunda kesmiştim aktroll vs diyenler hiç yazmasın iki tarafta hiç akıllanmamış siz memnun musunuz?
Cevapla