
Sabaha kadar nöbet..
Ben yatar uyurum ya..
Seçimle ilgili her şeyi takip etmeye çalışacağım.
Uyanık kalabildiğim kadar kalırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

ya bi tarafım istiyor valla keske su olsa misal devlet memurlarında ertesi gün tatil olsa. herhangi bi secim referandum sonrası gün tatildir diye ya da resmi tatil yapsınlar:D özelde calısanlarda faydalansın. simdi sabah maymun gibi kalkmak istemiyorum da. tablo netlessin öyle analizler yapayım da diyorum. hemen hemen belli de yinede 1 2 oynar yine. sürpriz oluyormus bi de sabaha. acılmayan sandıklar yüzde altı. bunlarla kemal bey secilmiş ya da recep bey. ya da sinan beyin oyu 10 seviyesine gelmiş.
"Bana ne " diyenler var 🤦♀️ Tüm Türkiyenin herkesin hayatı kararı açıklanacak . Türk vatandaşı olmadığım halde "bana ne ya zaten ben onun kuraları başkanlığı altında yaşamıyorum " diyemem. Şöyle ki çoğu ülkeleri bile şu an ilgilendiren bir konu. Azerbaycanlı olduğum ve burada yaşadığım hâlde beni bile ilgilendiyor. Umarım Erdoğan kazanır umarım kemal gibi politikadan haberiz Paşinyan kadar bilgisi olan birisinin eline oyuncak olmaz Türkiyem 🇦🇿🇹🇷
Umarım kemal kazanır
Hayatımın en büyük stresini belki şu an yaşıyorum. Bedensel olarak gerçekten o kadar kasıldımki mide göğüs hizası daraltıyor artık spazm hiç bitmiyor. Sürekli kasılmaktan nefes alırken bile zorlanıyorum. Kalp krizi geçirmezsem iyidir. Ülkem ne hale geldi bi karara bağlanamadı lanet olası.
Cevap
49Cevap
Ben geç uyuduğum için uyanık kalırım ama seçim ile ilgisi yok yani uykum zaten geç geldiği için muhtemelen geç uyurum diye düşünüyorum
Ben böyle bir ülke görmedim Almanya’da seçim olunca ruhumuz duymuyor türkiyede saniyesini takip ediyorlar tvlerde 😅 hayat durmuş gibi
ALmanyada yasıyorsunuz sanırım. türkiyede 2 grup var birbiriyle husumetli. o yüzden cok fena hırs var diğerini yenme üzerine. birini gördüm İzmir marsı acmıs arabasında geliyordu bugun. keza diğer cenahtada var asırı fanatikler secime katılım o yüzden yüksek işte. 2 eli kanda olsa geliyor oy veriyor insanlar. katılım ne kadar az olursa insanlar o kadar az siyasilesmiş demektir zaten bi sistem vardır ali olmus veli olmus sallamazlar. bence secime yuksek katılım aslında sosyolojik olarak kutuplasmıs hınc ıcınde gruplara işaret eder.
Aylardır siyaset konuşuluyor ve cidden sıkıcı olmaya başladı. Sonuç değişmiyor sonuç olarak ve bu durum bende dahil durumdan memnun olmayan herkesi kötü etkiliyor. O yüzden takip falan etmiyorum.
02.00 itibarı ile yattım ilk defa uzun zamandır uyku tutmadı, bu sefer dedim ama o sefer bu sefer de değilmiş!!!
sabah 5ten aksam 10 a kadar görev aldım oyuzden eve nasıl geldiğimi bilmiyorum direkt uyumusum
O kadar yorgundum ki uyumuşum 😃 neyseki ki şimdi toparladım. Her şeyden önce ülke ve millet adına her şeyin hayırlı olmasını diliyorum 🌸
valla bu saaten sonra yapabılcek bır seyım olsa uyumamda yapcak bır sey yok kafayı vurur yatarım
takip edecegim ne olup bıtcegını merakla beklıyorum arkadaslarımla ıddaya gırdık ınsallah hayırlısı olur
Sabaha kadar nöbet tuttum asker gibi 🤣 ama dört buçukta yattim
Yarın mesai olmasa biraz daha uyanık kalırdım ama mecbur uyuyacağım
Ben takip etmiyorum ilgimş çekmiyor gidip uyucam 😂
Uyudum vallahi, sabah bir baktım ne oldu diye o kadar.
Sandikta gorevliyim ve gece partide idim ama uyumamda lazim
Bi güzel uyumuşum sonuç zaten bildiğimiz gibi olmuş
ben 11 gibi yatıp uyudum. ama hâlâ daha kesinleşmemiş sonuçlar JSJFJEKFKD
Uyudum uyandım.
Sonuç ne zamana belli olur bilirseniz
youtubdan kanalları geziyorum sürejki canım
bundan sonra hiç bir şey yapılmaz artık yatıp kalkıp sabah ne olmuş diye bakarım
Açıkçası bana bu akşam pek uyku yok, sonuçlar açıklanana kadar ayaktayım.
bu anı 18 senedir bekliyorum ıyı olan kazansın sabaha kadar yatmam daha
ben de..
ülkeni gelecegi söz konusuyken uyuyamam ya bana ters bünyem el vermez
her şey çok onemlı bundan sonra ki günler ne bekliyor bilemeyiz her anına tanık olmak istiyorum uyumak ıstemıyorum
Yok yaa seçimle ilgili değil uyku tutarsa uyurum yoksa gerek yok kafayı patlatmaya senaryo hazır dis güçler kimi isterse onu getirecek ülkemin başına ne gerek var kafa patlamaya
sabırla beklıyorum kım kazanacak acabaaa çok mutlu ve huzurlluyum bır yandadanda bugun uyuyamam ben
Erdoğan kazanır ya da ikinci turda Erdoğan kazanır.
Gerekirse hile dahi kullanırız. İktidar için...
secım gununu o kadar bekledik biraz daha beklesek bir şey olmaz bence
Psikolojim bozuktu zaten iyice bozuldu. Anksiyete krizleri den cikabilsem uyiycam
dayanabıldıgım kadar kalırım ama artık sonuclar bellı oldu yavas yavas gerek yok gıbı
her sayı her oyu saymak istiyorum çok zevklı ve rekabetli geciyor
çok yoruldum artık bekleye bekleye yatasım var biraz sabah gazateden bakarım
beklicem artık bir zamana kadar acıklarlar inşallah güzel gecer bu dönem
bu secimin cok ayrı bir yeri vardı ülke için artık her anına bakmamız lazım
uyumam daha bu saaten sonra bu zaman kadar dayandıysam iyi olan kazanır bu işler böyle yürür
her şey her adım onemli benım ıcın ılerdekı secımlerde kullanmayım bu bılgılerı
hızlı acıklasınlarda uyuyım ya onları beklemekten gözlerım şişmeye başladı hayırlısı olsun
bu gece uyku yok...
çok geç ertelerlerse daha sonuçu dayanamam yatarım herhalde bir an önce cıksın
sabah kalkınca bakarım uykumu onlar için bölemem hep aynılar zaten
Kayıp ettiler canım onlar ikinci tuta bıracaklar bak gör
Fox tv açtım sabaha kadar izlerim
2. ci tura kalmış sabah kalkarr kalkmaz baktım 🙃
Daha uyumadım bekliyorum
Zaten nöbetteyim o yüzden uyumadan takip ediyorum
Geberiyorum. Uyucam sanırım.
Uyuyamadım seçimi takip ettim
Uyudum valla saat 12 olmadan
Sabaha kadar nöbet tuttum
Uyudum ya eee ne oldu şimdi kim kazandı?
Sonucu bildiğim için uyudum :)
şimdi aklıma geldi bakacağım
boş ver yat uyu
2. tura kalacak gibi
Şu anda
Biraz telefona bakar sonra yatarım
yatıyorum uğraşamam zaten ikinci tura kaldı
Takip ederim yüksek ihtimalle
Saat 02.02 bence seçim 2. Tura kaldı
Herşeyin hayırlısı olsun
sabaha kadar takip edicem gibi 😂
Hala bekliyorum uyku bastırdı
Sonuçlari bekliyoruz uyunacak günkü bugun
İzlerim sonuçları
Zaten geç uyuyorum bu gece direkt sabah 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?