Güncellemeler
+1 yıl
Neden yorum yok
Ben Türkiye işçi partisine oyumu kullanmak istiyorum babama da bunu söyledim bir sürü insan ölmüş bedel ödemiş sen bir kürt olarak neden hdp ye vermiyorsun senin dilini, kimliğini yasaklıyorlar dedi. Ben gittim ama hdp ye oy vermedim siz ne düşünüyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
yaşadığın hayatı gözlemleyebiliyorsun.. kendi fikrine kimseyi müdehale ettirme
Yok musade etmrm buna benım dusuncem yok mu abi ben herseyın farkındayım
Ben düşüncelerim ıcın ck mucadele ettım
verdin mi :) oyunu yani dkdkd
Evet tipe
iyi de tipin olduğu yerler de hdp giriyor mu seçime
Soylemedım kimseye onlarda sormadi zaten açıkçası bu muhabbetlere ailemlr girmem bırdaha
bana takip atsana
İttifaklar ama ayrı seçime giriyorlar benım düşünce yapıma tip cok cok yakın ve milletvekili adayları da bır o kadar samimi dürüst geliyor
aile ile siyaset konuşulmuyor ya
Büyüklerin sözünü dinle sende 😊
Ne demek bu
Benım dusuncem yok mu
Yokmuş demekki
Nasıl yok kardes
Secmen kıtlesını işte herşeyi dayatarak kabul ettıremeye calısanlar oluşturuyor babamda dahil
Benım dogruyu bulmama yardımcı olmuyor daha çok nefret etmeme neden oluyor bana saygı duymayarak
Neden ırk sıyasetı yapıyorız kı
Kimsenin kimseyi zorlamasına gerek yok her şey ortadayken sen göremiyorsan bu tehlikeli baban buna kızıyordur
Kımse oldurulmesın herkes dılını kimliğini açıkça söylesın ama silah cozum mu herkesın öldüğü öldürüldüğü bir ulkem olursa sence orada huzurlu olacak mıyım ben bunu düşünüyorum
Bir lıder düşün namuslu şekilde teslım olmak yerine evet ben bır devrım yaptım korkum yok isterseniz asın da demelıyken özür dılıyor , kaçıyor sence bu ne kadar doğru biri
Ölmekten korkuyor benım bildiğim gerçek liderler bağımsızlıği savunanlar kaçmaz mücadele eder. Deniz gezmiş beni asın dedı adam ya
Şimdi ben bu adamın önderliğinde kurulacak ulkede güvende nasıl yasamayı Düşünürüm?
Yazsana bırsey