Zamanım yok sertifikam var tıbbi sekreterlik adına ondan iş bulana kadar hastanelerde filan
burger King de çalışıyorum şimdilik evde saat akşam 6 buçukta oluyorum evde çalışarak ancak 50-60 arası bir puan alırım ve eğitim bakanlığında bu yerlerde tanıdık vesilesiyle puanımla kamuya girme ihtimalim olabilir ama 50-60 puanla olur mu?
burger King de çalışıyorum şimdilik evde saat akşam 6 buçukta oluyorum evde çalışarak ancak 50-60 arası bir puan alırım ve eğitim bakanlığında bu yerlerde tanıdık vesilesiyle puanımla kamuya girme ihtimalim olabilir ama 50-60 puanla olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
onlar giriş puanları
sıralama da ve mülakatta iş değişir
Kpss siz memur ataması var mı
memur olman için kpss şart. açıktan alım diye bir şey var ama o da torpilli
Açıktan alım derken yani kpss siz mi oluyor
torpilli
Şimdi ben işte çalışıyorum evde az vaktim kalıyor yani şey mi demek kpss girip az puan alıp bu puanla torpilli memur olmak?
Tanıdığımız var o sorun değil yeterki dediğim gibi olsun
sen işe devam et. ne dediysem anlamadın zaten
Anladım ama sen ne dediysem asıl beni anlamadın
ben anladım ama sen niyeyse senin istediğin perdeden olmasını istiyorsun.
Haklısın kardeşim ama kafamdaki sorunları çözmek istiyorum
60 puana ulaşıyorum zaten torpil olsa memur olabilir miyim
bir kişi kafasında kurup o şekilde olduğuna inanır ve yaşamaya çalışırsa geçmiş olsun, paranormal şizofreni tanısı konur.
alıma göre değişir
Eğitim konusunda hassasım sadece çünkü çevremde seninin gibi bilmeden yargılayan çok cahil var
bilmeden yargılayan cahilmiş. sana olurlarını söylüyorum ama hayır kabul etmiyorum diyorsun.
Bazı bölümler için evet
Kpss orta ögretim bahsettiğim sey
Hee yok öyle bisey yalan
değil
Torpilin varsa olur
Evet var
Puansız memur ataması diye bir şey duydum var mı öyle birsey
Sözleşmeli olarak atanırsın
Sözleşmeli nasıl oluyor kardesim