Seçimlerde istediğimize oy verebiliriz fakat bu ötekileştirmeye sebep olmamalı bence. Sizce?

Aileler arasında bile sırf bu nedenle tartışmalar belki irtibatı kesmeler olabiliyor, bence bu çok yanlış sonuçta herkes aynı şeyi düşünmek zorunda değil haksız mıyım?

Seçimlerde istediğimize oy verebiliriz fakat bu ötekileştirmeye sebep olmamalı bence. Sizce?
Cevapla