En güzel , zengin yerlerde neden chpliler oturuyor bu şehirleşme nasıl olmus?

Merhaba arkadaşlar, merak ettiğim bir şey var nedem ülkenin en güzel yerlerinden hep chpliler oturuyor, didim çeşme, ezine, ayvalık, Fethiye, Milas, alacatı, Bozyazı, Anamur vs. Kendim bornovada doğdum, büyüdüm ama tabi İzmir'de %30 luk kısımdayım. Merak ettiğim bu şekilde şehirleşme nasıl olmuş, bir de nasıl bu kesimler çok zengin, banka faiziyle diye düşünüyorum ama emin değilim, ülkenin şehidi ve emekçisi anadoludan ama Anadolu un insanlari burada çok az

En güzel , zengin yerlerde neden chpliler oturuyor bu şehirleşme nasıl olmus?
Cevapla