Cumhuriyet Halk Partisinin başkanlık koltuğunda kimse olmasa yine de oy verir misiniz?

Cumhuriyet Halk Partisinin başkanlık koltuğunda kimse olmasa yine de oy verir misiniz?
Evet
Hayır
Kararsızım
Ben zaten Mustafa Kemal Atatürk'ün partisi diye oy veriyorum. Isterse RTE olsun yine oy veririm.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cumhuriyet Halk Partisinin başkanlık koltuğunda kimse olmasa yine de oy verir misiniz?
Cevapla