
Osmanlı Ocakları ile görüşen gazeteci Terkoğlu, Osmanlı Ocakları mensuplarının oy pusulasına Osmanlı Ocakları yazıp evet oyu basacaklarını, evet şeklinde oy kullandıkları pusulaya kendi ocaklarının da işaretini bırakacaklarını söyledi.

Osmanlı Ocakları ile görüşen gazeteci Terkoğlu, Osmanlı Ocakları mensuplarının oy pusulasına Osmanlı Ocakları yazıp evet oyu basacaklarını, evet şeklinde oy kullandıkları pusulaya kendi ocaklarının da işaretini bırakacaklarını söyledi.
Saçma. Pusula geçersiz olursa görürler günlerini 🤣
Ne osmanlıymış be geri geri gidiyoruz
Tişkür ederim
Cevap
2Cevap
Ey cehalet sen nelere kadirsin.
Evet yazarım sadece
Bizene Osmanlı ocaklarını sevmem Osmanlıyı sevmedigimden değil herşeyin aşırı kötüdür.
Oyları sayılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar