Millet ittifakına oy verecek olanlar hayal kırıklığına uğrarlar mı R. T. E. tekrar Cumhurbaşkanı seçilirse?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır umurumda olmaz. zaten halkın suçu kendileri seçiyor bunu her defasında
Ne yiyeceğim ya. Kim seçilirse seçilsin olan garibana oluyor. Gerçekten emeğiyle çalışan işçiye oluyor. Sanki Erdoğan giderse bu değişecek mi? Hee artık gitsin seçilmesini istemiyorum ama. kim gelirse gelsin aynı şey işte.
Umrumda olmaz. Ancak bir daha asla oy kullanmam.
Öyle olacak. Erdoğan tekrar başa gelecek.
Yillardir mevcut hukumete karsi oy kullandim. Ancak son 3 yildir, her anlamda benim gozumde ulke negatif evriliyor. Kendi acimdan, evim, arabam, orta halli maasli bir isim var yani sikinti yok. Su cercevede de mevcut hukumet tekrar secimi kazanirsa o zaman demekki sorun bende der ve susarim. Bir daha oy kullanmam. Tebrik eder otururum yerimde.
bu ekonomik şartlarda akp bidaha kazanırsa yuh derim soğanın kilosu 25 TL olmuş dolar kuru 19,23 bazında marketler pazarlar mutfak giderleri yangın yeri
zeki cocuk 2001 de dolar asgari ücret bazında 100 dolar ediyodu ak parti 2006 da bunu 240 dolara cıkardı 2013 de 450 küsüre cıkardı 2013 kredi notu 0.68 di sonra bi gezi eylemı oldu 2014 de 396 dolara düstü kredi notu 1. 6 yükseldı sonra 2016 da tekrar 420 dolarrları gördü 15 Temmuz olunca 380 dolara cıktı 2019 da tekrar 430 dolarlara cıkarken pandemiden sonra 2 yıl sonra 2021 de 280 dolara geriledi 2022 de tekrar toparlanıp zamlarla birlikte 380 doları buldu2022 sonlarınra ukrayna krizi baş gösterdi 2023 de ise 460 dolara yaklastı 2002 den beri depremler yanlgınlar seller kapatma davaları hendek olayları irak surıye ukrayna libya sorunları nedeniyle daralmalarda cabası ülke onca cendereden cıktı biraz akıllı olmakta fayda var bunca sey yasanırken devlet naptı pkkyı yok etme aşamasına geldı fetöyü kritik yerlerden söktü gücünü kırdı hdpnin kck olaylarını yerle bir etti profosyonel ordu savunma sanayi yollar barajlar nükleer tesis toog bor karbüs tesisi 60 bin fabrika sanayilesme ile türkiyenin enerji ihtiyacı icin rüzgar gülleri günes enerjisi panelleri dogal gaz kesifleri ve petroller altın ve bor rezervlerinin yenilemesi türkiyenin alt yapsını gitmedik dogal gazlı ev bırakmadı daha sayamıycagım bir sürü sey o yüzden biraz aklı selim davranın
mehmet geçmişle kafayı bozmuşsun akp sütten cıkma ak kaşık :D
mesele ak partiyi savunmaksa cok seyi buluruzda gecmisten gelecege eksiklerin giderilmesi hususunda tartısılmalı eksıklerımızı tartısmalıyız ak partiyi degil sen eger sadece ak partiyi kötülemek icin ideoloojık yaklasırsan yapılanları göremessin muhalefetinde oakdar bos siyaseti varki vaadleri var içi bos hic bi sey sölemiyolar o yüzden vizyonu genis mantıklı yatırım yapmıs ak parti kötü muhalefetin yanlıs siyasetiyle yükselıyo belki iyi muhalefetlik yapsalardı ülke daha iyi olurdu en azından gezi gibi eylemler olup ülkede geziden sonra 1 . 1 milyar dolar zarar etmezdi el ele verilseydi siyasi oalrak fetönün üstüne gidilseydi belkide darbeler gerceklesmeden bütün siyasetten temizlenmis olurlardı pkkya aynı gür sesle yumrugunu muhalefet ve iktidar aynı anda vursadı pkk denen illet cok önce bitecekti bunları sölemen gerekırken ak partiyi kötülemek fayda getirmiycegi gibi muhalefetin secim kazanmak icin hdpyle anlasıp özerk yönetimi getircem demezdi o yüzden gerek bile kalmazdı bunca tatavaya siyaset terör din ve ırk anlasmazlıgında yürüyo ülke aslında tek amacta birlesilseydi ne atatürke ne islama nede ırk ayrımına müsade edilmezdi gecmise bakmassan gelecege ayna tutamassın özerklık vercez diyolar yahu onca kürtlerin anadılde egitim üniversitede secmelı ders trt kürdi kanalı kürtce konusmak serbest olması insanlar istedigii kürtce sarkılar sölüyolar bunların önünü actı ak parti artık kürtlerin istiycegi son sey bu ülkenin topraklarının böllünmesi olur ama bütün kürtler degil sol görüslü asırı millietci kürtlerin hdpyle pkknın olusumndan cesaret alıp pkknında yabancı kuruluslarla eylem yapıp istibarat ve akıl aldıgı bi ortamda ellerinde sadece kürdistan özerk yönetimi almak lkaldı onuda ölürüz vermeyiz bunu ögrenmeleri gerekir yoksa bu topraklarda barınamaacaklarını anlamalaılar önce toplumun sosyolojısını ögrenmek lazım
Romanya pasaportum var ailem ile Almanya ya gidicem ne olursa olsun ilgilenmiyorum
Geçinmek, ekonomi her şey daha zor olur..
Ben bunların ekonomiyi düzelteceklerini sanmıyorum
Değişen bir şey olmaz, aynen
Yani
Yurt dışına hicret başlar
Yurt dışı da bekliyodu ztn onları..
Ne yapsın millet
Bencede terketsinler Türkiye Cumhuriyeti topraklarını. En iysi bidaha da hiç gitmesinler oraya. Nasıl olsa önümüzdeki yıllarda gurbette yaşayanlar gelirler Türkiye Cumhuriyetine onlar yaşarlar.
tamam birader haklısın 😒
Ha savaştan kaçan suriyeliler, ha ekonomi yüzünden yurtdışına kaçmak isteyenler... Avrupa sanki güllük gülistanlık, orada da çalışmayana para yok eskiden di o. Avrupa eski avrupa değil, eskisi gibi gelip de ülkeye para bırakmıyorlar önce bunun nedenini soruşturmak lazım. Çünkü eskisi gibi bolluk içinde yaşamıyorlar avrupadakiler. orada da asgari ücret 1.600 euro, 800 euro dan aşağıya kira yok (oda 2-3 odalı çoğunda balkon yok). Avrupa da ucuz olan şeyler araba ve elektronik şeyler gerisi pahalı
Dönmem ülkeye o derece
Ugramam