genellikle muhalif tarafın iddaası akp kazanırsa bu son seçim son kaderimiz şeriat gelir bidaha seçim yapılmaz akp hep başta kalır
bu söylemler sizce komplo teorisi mi yoksa doğruluk payı var mıdır?
genellikle muhalif tarafın iddaası akp kazanırsa bu son seçim son kaderimiz şeriat gelir bidaha seçim yapılmaz akp hep başta kalır
bu söylemler sizce komplo teorisi mi yoksa doğruluk payı var mıdır?
BU SECİMİ AKAPE KAZANİRSA ULKE BİTER DOLAR 1 AY İCİNDE ENAZ 30 TL OLUR (POZİSYONUMUZU ALDİK SERVETİMİZİ ENAZ %50 ARTİRMİS OLURUM)10 MİLYON SURİYELİ 5 YİLDA VATANDASLİGA GECİRİLİR. EKREMİMAMOGLUNA YASAK GELİR İST. KAYYUM ATANİR. YABANCİ YATİRİMCİ GELMEZ EKONOMİ DUZELMEZ. SECİM OLUR AMA KATİLİM YUZDE 60 LARDA KALİR AKAPE GOSTERMELİK HERSECİMİ KAZANİR. SERİAT GELMEZ. CUNKU AKAPE ERKEK SECMENİDE UCKURUNA DUSKUN SECMENDİR KARİ KİZ GORMEK İSTER. YANİ BİR YENİDEN REFAH PARTİSİ VEYA HUDAPAR GİBİ SERİATCİ BİR TABANİ YOKTUR. AKAPE TABANİ PARAYA RANTA TAPAN BİR TABANDİR. EVİ OLANLARA NEFES ALDİRMAZLAR EMLAK VERGİSİ CİFT OLUR MOTORLU TASİTLAR VERGİSİ FALANDA CİFT ALİNİR DEPREM BAHANE EDİLEREK. KARADENİZ İSTANBULUN BELLİ BASLARİNA ZENGİN ARAPLAR DOLDURİLUR ARAPCA 2. RESMİ DİL OLUR. İSTANBULU BASKENT YAPARLAR BEKCİLERİN YETKİSİ ARTAR. MUHALİF (MUHALİF DEDİGİM TARAFSİZ OBJEKTİF) BUTUN GAZETECİLER HAPİSE ATİLİR. ASGARİ UCRETLİLERE EMEKLİLERE BİRDAHA HAYATTA BUKADAR COK ZAM GELMEZ. MUTSUZ BİR ULKE OLARAK YOLUNA DEVAM EDER
Gittikçe radikalleşiyorlar. Seçim belki yapılabilir ama şeriatın gelme ihtimali artar. baksana rtük ramazan boyunca dizilerde yeme- içme olmayacak demiş. Her geçen gün şeriata göre yeni bir düzenleme geliyor. Okullara tügva giriyor. Laik Türkiye Cumhuriyetinde tarikatlar eğitime bile el atıyor. Ortaokul öğrencilerine verilen kitapta karşı cinsler tokalaşamaz benzeri şeyler yazıyor. Artık sokaklarda Ankara 'da şeriat bildirisi dağıtılabilir hale geldi. Türkiye her geçen gün şeriata daha da yaklaşıyor.
Herkes kendi tarafını konsolide etmek için uçuk şekilde çabalıyor. A kazansa şeriat gelmez B kazansa ülke teröre teslim edilmez. Kutuplaşmaya gerek yok herkesin bir oyu var kullanın sonucu başımız üstüne.
Cevap
7Cevap
Yok be ama şeriat gelse çok mu kötü olur ülkede yaygın din islam çünkü?
Bisaha seçimi boş ver, bunu da kazanırsa bitti her şey. Ömrümüz de ülkemiz de israf oldu gitti.
Evet zaten amaç saltanat kurmak
Yapamaz da kazanamaz da.
Katılıyorum
Abartılıyor
katılmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?