Gündem HDP'de değişen bir şey olmamasına rağmen sizce neden "Yeşil Sol Parti" oldu? Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Değişen tek şey isimleri. Logoları bile nerdeyse aynı.Sizce neden bir isim değişikliğine gittiler? HDP'de değişen bir şey olmamasına rağmen sizce neden "Yeşil Sol Parti" oldu? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı. Kapatılsınlar 2 0 Yorumla
BirFilmKarakteri Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kapatılma riskine karşı alternatif. Kürt halkının savunucusu olurken kapanan bilmem kaçıncı parti. 1 0 Yorumla
Amortentiaa Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kapatılma süreçlerine tedbir. Yasal prosedür gibi düşün. Kendini sıfırlıyor ve süreç baştan başlıyor. 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Gündem konusunda 1,6b cevap paylaştı. Belki kapatılma ihtimali var diye dönüş yapılmış olabilir. O konuda bilgim yok 1 0 Yorumla
Sanal_Düşlerde1adam Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl insanları aptal sanıyorlar bunlar kendilerinin ipleri başkalarının elinde (abd, İngiltere fransa) gibi milleti de öyle sanıyorlarve başa gelince askeri operasyonları sonlandıracaklarmış neden acaba 0 3 Yorumla Yaban00 +1 yıl Terör koridoru acicaklarmis. Yorumla Yaban00 +1 yıl Hoş gerek yok kendileride. Yorumla Sanal_Düşlerde1adam +1 yıl ama bunları biz bu hale getirdik kapanmalı artık bu kadar göz önünde terör büyütülmemeli Yorumla
karyağsınartık Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Kapatılma tehlikesine karşı önlem aldılar 1 2 Yorumla Yaban00 +1 yıl Mantıklı. Yorumla karyağsınartık +1 yıl :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kapatılsınlar
Kapatılma riskine karşı alternatif. Kürt halkının savunucusu olurken kapanan bilmem kaçıncı parti.
Kapatılma süreçlerine tedbir. Yasal prosedür gibi düşün. Kendini sıfırlıyor ve süreç baştan başlıyor.
Hoş görünme çabası
Belki kapatılma ihtimali var diye dönüş yapılmış olabilir. O konuda bilgim yok
insanları aptal sanıyorlar bunlar kendilerinin ipleri başkalarının elinde (abd, İngiltere fransa) gibi milleti de öyle sanıyorlar
ve başa gelince askeri operasyonları sonlandıracaklarmış neden acaba
Terör koridoru acicaklarmis.
Hoş gerek yok kendileride.
ama bunları biz bu hale getirdik kapanmalı artık bu kadar göz önünde terör büyütülmemeli
Kapatılsın şerefisizlerin partisi
Kapatılma tehlikesine karşı önlem aldılar
Mantıklı.
:)
Gay partisi oy verende ne biliyim