Ekonomi kötüyse niye hepinizde iPhone var niye hepinizin evi var niye hepiniz marketlerde alışveriş yapıyorsunuz?

Marketlere giriyorum herkes alışveriş yapıyor. Cafelere bakın herkes çay kahve içiyor oturmuş. Dahada hala nankörlük edip reisi karaliyorlar. Bu cahillerden bıktim artık. Cahil mi desem nankör mu desem. Şimdide terör partisi ile birleşti kemal Kılıçdaroğlu. Ekonomi kötü ama herkesin evi var herkesin telefonu var son teknoloji. Vay be iyi ki ekonomi kötü !!

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Ekonomi kötüyse niye hepinizde iPhone var niye hepinizin evi var niye hepiniz marketlerde alışveriş yapıyorsunuz?
Ekonomi kötüyse niye hepinizde iPhone var niye hepinizin evi var niye hepiniz marketlerde alışveriş yapıyorsunuz?
Cevapla