Komutanların disiplin için askerleri dövme hakkı olmalı mı olmamalı mı?

Komutanların disiplin için askerleri dövme hakkı olmalı mı olmamalı mı?

Tabikide olmamali! Disiplin icin nasil bir bahane ya. Sadece komutanlar değil bir üst birlik bölük artık ne deniyorsa onlar da eziyet ediyor altındakilere. Vallahi de büyük kul hakkı. Herkes bir anne babanın evladı 7-8 ay kalması kimseyi kimsenin kölesi yapmıyor. Çok zorba ve şrfsz insanlar var. Allah böylelerinin belasını tez versin komutanının da askerinin de. Bir insana eziyet eden kim varsa hepsinin. Hesapları çetin olsun. Dünyadada ona eziyet edecekleri Allah başlarına musallat etsin
Askerlerimiz dayanıklıdır her türlü duruma..
Öyle bir dünya yok. E size de yapilsin o zaman. Belli ki sizde o eziyet eden kesimdensiniz. Kimsenin kimseye eziyet etme fiziksel veya psikolojik baskı yapmaya hakkı ve lüksü yok. Kimse kendini bir şey sanmasın.
Ben düzenli dua ederim. Kardeşim de askerde o da anlatıyor hastayken bilerek kaldırıp iş yaptırıyorlar diyor inatlarına. Ben hepsine bir güzel dua ediyorum. Allah da onların karşısına halden anlamayan zorba insanlar çikarsin. Dünya kaç bucak görsünler
Komutanlar genelde iyilikleri için döverler
Ya bi yürü git
Bir askerin her an disiplinli ve diken üstünde olması gerekir algıları açık uyarılmış olması gereklidir gerekirse dayak da yer vatan savunması hiç bir şeye benzemez bazı şeylerin sebebi anlaşılmaz ama boşuna değildir
Aynen öyle
Cevap
7Cevap
Hayır olmamalı ayrıca bunun disiplinle alakası yok sırf güçlü bir konumda olduğu için oraya yeni gelmiş masum erkekleri döverek egosunu tatmin etmeye çalışıyor güya bir şey öğretiyor böylece en sinir olduğum seyyy
Askerlerimiz dayanıklıdır her türlü duruma..
Dayanıklıdırlar ama kendisiyle aynı amaçta orada bulunan birinden şiddet göremez
Albay, general disiplin için üstleri tarafından dövülmüyorsa erat ta maddi manevi şiddete uğratılmamalı.
Oğluma yapılsa askerden alır yollamam bir daha.
Aynı şey değil
Askerlerin ne kadar çok canımyanarsa o kadar dayanıklı olurlar bence
Dövmek disiplin kuralı değildir, kişi isteği ile oraya gitmiyor ve zorunluluk duyduğu için gidiyor, maaş alan bir insan bir altına eziyet edemez, hiç bir kurumda bu söz konusu olamaz kişinin Piskolojisini bozma eğlemidir bu, Askerlik işkence yeri değildir.
Askerlerimiz dayanıklıdır her türlü duruma..
Ne içiyorsun sen
hayır tabi ki, zaten ceza yetkisi var. ama fiziksel bir darbe kişinin hayati tehlikesini de sokabilir.
bana kalksaydı o eli kırardım o ayrı :)
Valla bana el kaldırcak gerekirse butun yıllarımı yakarım kendime laf geçirmem
Orta çagdam8 yaşıyoruz be
Askeriyede dayak kalktı erlerinde g ö tü kalktı
olmamalı hangi dönemde yaşıyoruz kardeşim
Olmamalı suç zaten
sikildim yardım et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?