Fransa'da 12 yaşındaki Fransız erkek çocuğa tecavüz eden Afgan bizde bu normal diyerek kendini savundu düşünceleriniz?

Baça bazi diye diye geçiyor bu bildiğim kadarıyla reşit olmayan erkek çocuklarını feminem yapıp kadın kıyafeti giydirip oynatıyorlar ve ilerisini yapıyorlar Osmanlı'daki oğlancılık gibi işte

Fransada 12 yaşındaki Fransız erkek çocuğa tecavüz eden Afgan bizde bu normal diyerek kendini savundu düşünceleriniz?
Fransada 12 yaşındaki Fransız erkek çocuğa tecavüz eden Afgan bizde bu normal diyerek kendini savundu düşünceleriniz?

Taliban veya başka belalar yüzünden Pakistan ve Afganistan'dan kaçan bu keş ve sapkınlar başka ülkeler kaçıyor neyse daha fazla detaya girip silivrilik olmak istemiyorum siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz acaba?

Fransa'da 12 yaşındaki Fransız erkek çocuğa tecavüz eden Afgan bizde bu normal diyerek kendini savundu düşünceleriniz?
Cevapla