Eskişehir'de görev yapan bir doktor var. Aile Sağlığı Merkezi'nde çalışıyor. Odasının girişine "Giderlerse gitsinler (2022), panoya ise "Deprem bölgesindeki çadırları su basmış, haberiniz var mı?" yazmış. Hakkında soruşturma başlatılmış. Ne var ki bunlarda? Soruşturmalık.. Onu merak ediyorum
Odasının girişine "Deprem bölgesindeki çadırları su basmış" yazan doktor hakkında soruşturma başlatılmış! Soruşturmalık bir konu mu bu?
Doktor soru ekini ayırmadan yazamıyorsa boşa okumuş o kadar. Bence sahte doktor diye soruşturma başlatmışlardır. Mı soru ekini ayıramayan da doktorluk yapmasın yani.
susturmak için başka yolları yok. baskıcı zorba ve adi olmak nasıl olur izliyoruz ve herkes susuyor bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyerek bana bir şey olmasın diyerek. hayatımızı kararttılar
Bir esnaf bile siyaset yapınca yadırganır, sen kim oluyorsun da bilip bilmeden deprem bölgesine gitmeden siyaset yapıyorsun. Herkes işini düzgün yapsa memleket uzay çağına ulaşır zaten.
Mesela ben bir okulda öğretmen olayım ve tahtaya milli eğitim bakanı hakkında kötü şeyler yazayım. Nasıl olur? Siyaset yapması yasaktır memurun. Yapacaksan istifa edeceksin
Dışarıda istediğin kadar siyaset yap bir memur olarak kimseyi ırgalamaz. Ama ben hastalığım var sana geleceğim, sen beni saçma sapan siyasi polemik ve laflarla karşılayacaksın. Doktor olmuşsun da yandaş olmaktan da geri kalmamışsın , çomar derim yüzüne. Bu akademisyenin derste siyasi parti propagandası yapmasına eş değer bir durum. Sadece soruşturma ile kalmaz umarım. Halka hizmet ettiğin bir nokta senin devleti ya da devletin başındaki hükümeti, muhalefeti polemik yapabileceğin bir yer değil. Sadece hükümet ya da muhalefette değil oraya binde bilmem kaç oranı olan bir partinin sözünü eleştirmeyi bile yazamazsın, yazmamalısın
Siyaset yapıyor uygun değil bu yasak hatta. Çadır konusu provokasyon gibi geldi bana. Giderlerse Gitsinler kısmı hani doktorların yurtdışına gitme isteğine karşı söylenmiş. Yani eleştiriyor onları. Çünkü Atatürk, beni Türk hekimlerine emanet ediniz demiş
Bu ülkede sorunları soyluyorsan Elestiriyorsan Hakkını arıyorsan Yanlışları soyluyorsan Yolsuzlukları soyluyorsan Hırsızlıkları soyluyorsan Düşünüyorsan Soruyorsan Onlar ile aynı yönden bakmiyorsan
Suçlusun günah keçisin taslanirsin terörist ilan edilirsin vatan haini olursun zillet olursun
Haksız bi konu göremiyorum zaten dediklerini diyip yazdığı şeyler olduysa özgür ifade özgürlüğü olmalı ki insanlar fikrini beyan etsin bizde bilelim kim doğru kim yanlış biraz mantıklı bakalım olaya her yorumu her eleştiriyi bunlar manipülasyon oyunu diye ortaya atmanın anlamı yok insanlar özgürce ifade etsin tepki versin
Buna siyaset diyen aklı avel takımı var. Camide yaptıkları ne anıtkabirde bile anırıp şehit cenazesinde dahi siyaset yaptıklarında hiç birinin sesi çıkmıyordu bu ülkenin ikiyüzülü insanları kanser eder.
İfade özgürlüğümüzün özeti... Evet belki kullandığı yol biraz sakıncalı olabilir ama derdini anlatma şekli sakıncalı olmasa da susturulan binlerce insan var. Siz anladınız mevzuyu.
Soruşturma gerektiren bir durum yok ortada cumhurbaşkanı anayasanın bir dünya ana maddesini çiğniyor. Siyaset yapıyor, parti tutuyor, bunların hiçbirini yapamaz ama bir tek soruşturma var mı hakkında yok, halbuki görevden alınması gerekiyor cumhurbaşkanı olarak anayasayı yok saydığı için taraf tuttuğu için, büyük bir suç cumhurbaşkanının anayasayı çiğnemesi komik komik işler
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Odasının girişine "Deprem bölgesindeki çadırları su basmış" yazan doktor hakkında soruşturma başlatılmış! Soruşturmalık bir konu mu bu?