Kemal kılıçdaroğlu cumhurbaşkanı adayı oldu ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Kemal kılıçdaroğlu cumhurbaşkanı adayı oldu ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Açıkçası bu konu hakkında fazla yorum yapmayı zaten gerek yok ben her halükarda Kemal Kılıçdaroğlu'na oy verirdim yani AK Parti'ye hiçbir şekilde oy vermem birkaç defa burada AK Parti profil fotoğrafı koydum ve benzeri ona benzer paylaşımlar yaptım insanlar benim AK partili olduğumu düşün ama ben hiçbir partiyi tutmuyorum bence CHP'li de değilim yani onu söyleyeyim belki şu anda kapak fotoğrafında CHP fotoğrafı var Atatürk fotoğrafı var ama ben Atatürk'ün partisi olduğu için CHP fotoğrafı koydum bence CHP'li değilim, Kemal Kılıçdaroğlu'na neden oy vereceğim çünkü artık bir şeylerin değişmesini istiyorum 20 yıldır aynı adamlar yönetiyor ülkeyi daha doğrusu yönetemiyorlar kendilerini zengin ediyorlar, ben bedensel engelliyim sözde engellilere memurluk sınavı yapıyorlar 4 yıl puan geçerli oluyor 2 yılda bir de sınav yapılıyor o kadar yığılma oluyor ki o kadar fazla şeyler oluyor ki yani torpiliniz olmadığı zaman hiçbir yere yerleşemiyorsunuz benim birçok engelli arkadaşım sırf aileleri asgari ücret düzeyinde maaş alıyor diye engelli var ve bakım maaşları kesildi, aynı zamanda ben de zamanında engelli maaşı alıyorum sırf ailemin geliri yüksek diye bana engelli maaşı ödemediler daha sonrasında bir tanıdığım vasıtasıyla sigorta yaptırıp ancak o şekilde emeklilik olabildim yani şu anda 5 yılım kaldı herhangi bir maaş almadığım halde sigortam devam ediyor ya o olmasa ben ne yapacaktım? Gelirim olmayacaktı doğru düzgün sigortam olmayacaktı yani devlet dediğini hükümet dediğiniz biraz vatandaşın düşünür son dönemlerde helişi son 5 yılda AK Parti hükümetinin insanları düşünen hiçbir şey yaptığını düşünmüyorum deprem bölgesinde ve deprem zamanında bunu daha iyi görmüş olduk.
O yüzden kimse kendini kandırmasın artık ben bir şeylerin değişmesini istiyorum neymiş efendim Kemal Kılıçdaroğlu teröristmiş de HDP ile görüşüyormuş da HDP ile görüşmeyen Parti mi var ak partililer de HDP ile görüşüyor geçen sene geçen aylarda başörtüsü anayasası için HDP'nin kapısını çalışıp aynı koltukta oturan da AK partililer değil miydi? O zaman AK Parti vatanseverdi de CHP mi terörist oluyor kendileri görüştüğü zaman parti oluyor kendileri değil başkaları görüştüğü zaman terörist oluyor, peynirin kilosu olmuş 300 lira bugün elektrik faturası geliyor evde hiçbir şey yapmadığımız halde 500 küsür lira, yakıt olmuş dünya para insanların maaşı günden güne eriyor 5.000 lira emekli maaşı nedir ya 5.000 lira ile kiminle geçinebilir ancak elektrik yatmayacaksın su yakmayacaksın vesaire karanlıkta oturacaksın da o da zar zor geçeceksin o da evin kira değilse yani, o yüzden ben kazansın veya kazanmasın kesinlikle Kemal Kılıçdaroğlu'na oy verirdim ve millet ittifakına oy verirdim hala bu kafayla da gidip AK Parti'ye oy veren insanların ya tuzlu kurudur ya beyni yoktur gerçi çoğunun beyni yok beyni olsa 20 yıldır aynı adama oy vermezler.
Aslında belli bir zamandan sonra insanlara oy kullanma hakkının verilmesinin de yanlış olduğunu düşünüyorum adam gelmiş 90 küsür yaşında dünyadan bir haber yok gidiyor anası babası vesaire AK Parti'ye oy veriyor onun cezasını ben çekiyorum, o yüzden kesinlikle ve kesinlikle Kemal Kılıçdaroğlu diyorum geliyor gelmekte olan diyorum, Kemal Kılıçdaroğlu değil başkası da aday olsa gene ona verirdim AK Parti'ye de hiçbir şekilde vermezdim...
Cevap
5Cevap
Beni alakadar etmez yakında yurt dışına gidiyorum kim ne oluyosa Allah mübarek etsin kardeş gelecek yok buralarda.
Millet ittifakının cumhurbaşkanı adayı sayın Recep Tayyip Erdoğan
Ne düşünmeliyim bilmiyorum cevapsız kalıyorum bu soruna. Ama gündemi ara ara takipliyorum
Umarım kazanır.
Olabilir
Seçilir bu sefer
✨R. T. E✨ To win.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?