Oturduğum binayı güçlendirme kararı çıktı ama aşırı pahalı, benim o kadar param yok. Ne yapacağım?

Arkadaşlar oturduğumuz bina için özel bir şirkete deprem dayanıklılık testi yaptırdık bina çürük çıkmadı durum vahim değil ama güçlendirme yaptırılırsa daha iyi olur dediler. Şimdi güçlendirme yaptıralım diyen komşular da var yaptırmayalım diyenler de var. Yaptırmayalım diyenler o parayı ödeyecek durumu olmayanlar yani benim gibi. Daire başına 300bin TL (300.000) TL istediler benim böyle bir param yok ben napıcam? Güçlendirme yaptırmak tabikide isterim ama öyle bir parayı bulmam imkansız kredide çıkmaz çıksa o krediyi geri ödeyemem. Bu güçlendirmeyi yapmak için binadan çoğunluğun onayı mı gerekiyor bilen varsa yazsın? Çoğunluk bu parayı bulamayacağı için yaptırmayalım diyor. Yaptırmak isteyen komşular size dava açarız mahkemeye veririz diyor. Allah için bu süreci bilenleriniz varsa beni aydınlatsın

Oturduğum binayı güçlendirme kararı çıktı ama aşırı pahalı, benim o kadar param yok. Ne yapacağım?
Cevapla