Yakin bir arkadaşım var ne hikmetse 8 yıldır göstermediği yüzünü seçimlere az zaman kala gösteriyor (!)
Koyu AKP li imiş bilmiyordum bile, gitmiş Ekrem I. nin konusmalarindan Yeni Şafak in cimbizlamalarini çekmiş 😀 bana atıyor ilginç ya..
Yakin bir arkadaşım var ne hikmetse 8 yıldır göstermediği yüzünü seçimlere az zaman kala gösteriyor (!)
Koyu AKP li imiş bilmiyordum bile, gitmiş Ekrem I. nin konusmalarindan Yeni Şafak in cimbizlamalarini çekmiş 😀 bana atıyor ilginç ya..
Yani sevdiğiniz değer verdiğiniz eş dost arkadaş akraba ile siyaset işine girmemenizi tavsiye ederim bunu karşı tarafla konuşabilirsiniz biliyorsunuz ki siyaset yüzünden kardeşi kardeşe düşürmüşlerdi
Cevap
5Cevap
akp liler çok fena oluyor illa tutturuyolar biseyi doğruyu yanlışı ayırt edemiyolar beyinleri yok akp li arkadasım vardı tekmeyi bastım görüşmüyorum kafamı zikiyodu
Ahahahaha doğrusunu yapıyorsun
Salla geç ya 10 yıldır karşıyım şu siyasilerin hepsine hala particilik yapan var
Yeni Şafak ne abi direk arkadaşlığımı bitiririm sjsjssj.
ekrem kim ki onu tartisiyorsunuz zaten.. tayibin kopyala yapistiri. aslinda akpartilerin bayag sevmesi lazim onu. viz gelir tiris gider sonucta.
Siyaseti ahmaklar yapar akıllılar yaşar
Umursamican
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?