Nerde kalmıştık..! Her Şey Çok Güzel olacak 😀 Haksız mıyım? Görüşleriniz?

Muhalefet tek yumruk 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye kazanacak 😀
Saray ve çevresi ile tayyibin oğlu ve kızın başındaki vakıf ve derneklerle, ülkenin altını oyan vakıf ve dernekler kaybedecek….

Her Şey Çok Güzel Olacak 😇
Nerde kalmıştık..! Her Şey Çok Güzel olacak 😀 Haksız mıyım? Görüşleriniz?
Cevapla