
Tabi ki.. Hepimizi etkiledi.
Hayır, ben depresyona girmedim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

şu an evimdeyim rüzgar var deprem olur gibi ev sallanıyor ki deprem olduğunda buralarda sallandı kafamı yastığa koyarken artık tüm organların deprem olmuş gibi tepki veriyor sallanıyor gibi hissedip avizeye falan bakar durumdayım tabi ki etkiledi bu sırf benim hissettiğim durum birde şu an deprem bolgesindekileri düşünün benim hissettiğim belki 10000 katı falandır
Herkes etkilendi tabi ki, etkilenmeyen zaten insanım diye gezemez, duyguları alınmış olmalı. Ancak direkt Nejat için söylemiyorum sadece denk geldiği için onun üzerinden örneklendirirsek; böyle medyatik tiplerin çıkıp da deprem üzerinden bazı söylemlerle gündem oluşturmaya çalışmaları, gündemde kalma çabaları da yuh dedirtiyor artık!!
Hayır bu yüzden girmedim zaten benim hayatım bundan önce çok kötüydü. aslında deprem bölgesinde olmadığım için beni etkilemedi. ama tabi ki de kötü bir durum yani ben yaşamadım ama üzüldüm. bunun dışında depresyon olmamın nedeni daha çok bu ülkede yaşamak ve diğer hayatımda ki sorunlar sadece.
Kesinlikle. Bende o gece depremi yaşadım ve tarif etmek imkansız.
Aslında insanı depresyona sokan konu tedbirsizlikten dolayı vefat eden insanlar ve buna sebep olan insanların hiç ceza almayacaklarını bilmek, eğer kimse ölmeseydi depresyon söz konusu olmazdi
Cevap
54Cevap
Depresyonlu bilmiyorum ama uzun süre etkisinde kaldım diyebilirim 45 saniye, 45 saniyede tüm ömrü gitti insanların tüm mal varlıkları sevdikleri eşleri çocukları bunları düşündükçe insan farklı düşünce yapılarına giriyor anlatsam destan olur düşüncelerimi
Ilk günlerde bende çok kötü oldum düşündükçe ağladım... ki hiç bi bağım yok o şehirlerle ama düşüncesi insanın enkazın altında olması acılar çekmesi sesleri duyurmaya çalışmaları özelikle twitter üzerinde ve yardımların zamanında yetişmemesi insanı maf ediyor... sonrasında kızılayın çadır satması Ahbap da insanlık dışı olaylar...
Beni çok etkiledi deprem.
Etkisi yeni yeni günlük hayatımı etkilemeyecek düzeye indi.
Çok üzgünüm depremden etkilenen tüm insanlar ve hayvanlar için.
Gece yatıp sabah uyanamayan herkes için, o korkuyu yaşayan herkes için çok üzgünüm.
Depresyonun kıyısından döndüm diyebilirim ben de.
Ama etrafımda o kadar çok umursamayan, bencil insan da oldu ki...
Allah' ım görsün onları inşallah.
Kibir eden ve görmezden gelen herkesin hak ettiğini bulmadını temenni ederim.
99 depremi gazisi, 2023 depremi gazisi bakalım daha kaç deprem göreceğiz. Kişisel yaşam haritam iş, aşk meşk, para konuları haricinde çok kötü, depremsel risk altındayım. Bir şeylerin farkında olmak bazen iyi değil. canım olmayı isterdim
Ben bizzat yaşadım o günden beridir hicbsy eskisi gibi olmuyor insanin yüreğine korku yerleşiyor stress var insan eski günlere zamanlara imreniyor...
Depresyona girmedim ama ilk iki hafta benim hafızamda yok mesela. Nasıl geçtiğğni neler yaptığımı hiç hatırlamıyorum. Uyuduğum uyku uyku muydu, yediğim yemek yemek miydi değildi
Bende çok etkilendim zaten depresyondayım iyice arttı depresyonum çok üzüldüm kardeşim yardıma Hatay gitti yüreğim yandı Allah'm yardımcısı olsun
Etkilenmeyene ben insan demem az veya çok hepimizi etkilemiştir.. Ben bir tik daha az etkilendim.. ama yarası hala taze.. başı sağolsun ölenlerin Allah kalanlara sabır versin..
Çok kişi etkilendi. Stres, uykusuzluk ve tansiyon sorunları oluştu. Özellikle beklenen bir deprem bölgesinde yaşayanlar için (İstanbul)
Evet depresyona girdim deprem yüzünden etkilendim çok geçenler de olmuştu o hissiyat hiçbir zaman gitmiyor maalesef
Depremi yaşamayan biri depresyona giriyorsa bir de depremi o kadar acıyı o insanları o halde gören o korkuyu iliklerine kadar hissedenleri düşünün
Bir depremzede olarak hala korku içerisindeyiz düşünsene evin ağır hasarlı herşeyin evde gidip alamiyorsun sadece bakmakla kalıyorsun 🥲
Ölenler yaralılar ailesiz kalanlar evsiz kalanlara çok üzüldüm 😔 depresyona girmedim ama çok üzüldüm Allah yaşatmasın bir daha
Keşke ben de Bodrum/Gümüşlük'teki geniş villamda depresyona girsem.
deprem
ekonomi
cahil insanlar
ve daha bir çok neden sebebiyle kimin psikolojisi iyi ki
Üstünden aylar geçmesine rağmen halen çıkamadım etkisinden
Evet 🥲🥲deprem bölgesinde bile değilim konya'dayım ama sallandık bizde
Türkiyede yaşamak başlı başına bir depresyon sebebi
Ha öyle mi olmuş nejat abi vah vah
Etkinenler çok ama ölmedikten sonra herkes yine keyfine bakıyor aşk meşk cinsellik bilmem ne, hele çok büyük depremler olursa çok feci olacak. Kıyamet gibi.
Sormayın hala eve giremiyorum sabaha kadar dolanıyorum sokakta
Evet baya moralimi bozdu psikolojimi elbette olumsuz etkiledi ama depresyona da girmedim
İlk bir hafta evet, depresyona girdim. 2. hafta atlattım.
etkilenen illerden birisndeyim. şahsen bizi çok etkiledi.
Bu herif hiç çıkmadı ki. Depremden sonra kötü haberler aldım kötüyüm bu aralar
Kesinlikle onlar kadar üzüldüm onlar kadar etkilendik. Anlatılamaz bir durum
neden her üzüntüye depresyon diyorsunuz anlamıyorum ya
Depresyona girmedim ama bayağı üzüldüm yurdumun insanları sonuçta
Herkesi kötü etkiledi tabiki umarım kısa sürede yaralarimizi sarariz
Psikolojik olarak ciddi anlamda etkiliyor insanları
Sanırım girdim, deprem oldu olalı kendimi ruhen toparlayamadım.
yani birebir yaşayan birisi olarak geceleri uyku sorunum baş gösterdi uyuyamıyorum
Evet depresyona soktu, acaba hangi depremde hangi binanın altında kalacağız korkusu oluştu.
Allah bir daha öyle bir şey bizlere göstertmesin gerçekten kolay değil. Depremden etkilenen insanların piskolojik durumu yerle bir olmuştur şimdi. Piskolojik açıdan kendilerine gelmeleri uzun bir zaman alacaktır
Hepimizi etkiledi ama yolumuza devam diyoruz zaten içiyordu dahada güzel içmek için bahanesi olmuş harika
Doğal olarak öyle oldu hem üzüntü hem korku ikisini birden yaşıyoruz
Son 4 5 senedir biseyler hissetmiyorum herhangi bir olaya karşı. Artık kıyamet kopsa oturur sigara yakar izlerim galiba
Depresyona soktu demek az kalır. Tüm hücrelerim öldü.
evet sokakta giderken evlerin kolonlarına bakıyorum bu bina saglam mı inceliyorum
Ben de istemsizce yüksek binaları inceliyorum
Evet bizzat yaşadığım için hala sorunlarımız var nasıl düzelcez bilmiyorum
Arada böyle depresyonlara da girsin hep aşk meşk de içmekden falan girmesin.
Olr öyle şeyler
Ben ezelden beri depresyondayim
Ben depremden önce de depresyondaydım
Hayır modumu yüksek tutuyorum
Deprsyon bile zengin adam işi
Evet ufak çapta bir girip çıktık
Hassas bir insanım etkilendim ama çok değil
Nejat abi hep depresyonda
Kayserideyiz tabiki etkiledi
Biz hiç çıkmadık Nejat abi
Ülkecek depresyondayz
Çok etkilendim ama kendimi toparlamaya çalışıyorum
Panik atak oldum ben depremden sonra
Normalde sessiz kapkaranlık odada yarı çıplak uyurdum en ufak ışık ve sese tahammülüm yoktu şimdi ışık ve müzik olmadan uyuyamıyorum. 6 şubattan beri elbiselerim ile uyuyorum
Hayır gayet iyiyim
Hayatını kaybedenlere çareler içinde çaresiz kalanlara, yetim kalan çocuklara üzüldüm
Sadece o değil ki hepimizi korku sardı
Umutsuz halimize daha fazla umutsuzluk eklendi
Özellikle yaşatan ben olmak üzere herkesi etkiledi
Depremi yaşasaydım depresyona girerdim
Depresyon hayatımızın olmazsa olmazı!
Evet geceleri antidepresan almadan uyuyamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?