6'lı masa dağıldığına göre erdoğana yeniden seçileceği için hayırlı olsun diyebilir miyiz?

Bu saatten sonra şansı kalmadı muhalefetin bence

6'lı masa dağıldığına göre erdoğana yeniden seçileceği için hayırlı olsun diyebilir miyiz?
Cevapla