Altılı Masanın Dağılması Olumlu mu oldu Olumsuz mu?

Altılı Masanın Dağılması Olumlu mu oldu Olumsuz mu?
Altılı Masanın Dağılması Olumlu mu oldu Olumsuz mu?

Meral Akşener 1 saat kadar önce ''Milletin ortak iyiliği için iyi niyetlerle oturduğumuz 6'lı masa, artık potansiyel adayların tartışıldığı bir ortak akıl platformu olmaktan çıkmıştır. Tek bir adayın tasdiki için çalışan, bir noter masasına dönüşmüştür. Ne kumar masasında ne de noter masasında olmayacağız'' dedi Kısaca 6'lı masa dağıldı.

Bu konuda sizin yorumlarınız nedir ileriye donuk tahminleriniz nelerdir

N~

Altılı Masanın Dağılması Olumlu mu oldu Olumsuz mu?
Cevapla