Sokak hayvanlarını Kore ve Çin gibi ülkelere ihraç etsek iyi olmaz mı?

Sokaktaki kedi ve köpekleri üretim yapıp bu ülkelere satarak dış ticaret hacmini genişletiriz.

Sokak hayvanlarını Kore ve Çin gibi ülkelere ihraç etsek iyi olmaz mı?
Sokak hayvanlarını Kore ve Çin gibi ülkelere ihraç etsek iyi olmaz mı?
Cevapla