Merhaba sevgili arkadaşlar,
Halkın Cumhurbaşkanı Adayı Sn. Mansur Yavaş Hakkında neler biliyorsunuz?

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Halkın Cumhurbaşkanı Adayı Sn. Mansur Yavaş Hakkında neler biliyorsunuz?

Boş konuşuyorsunuz düzgün dürüst çalışkan insan hiç diyecek sözümüz yoktun kendisi de biliyorki arkasında CHP olduğu için hiç bir şey olamayacağını hele boş vatan millet Sakarya diye konuşam milliyetçilere güvenerek asla yola çıkmaz Mansur bey
Bildiğim yerde okudum hoşuna gelmeyen cevabı verdiğim içinmi öyle ümit özdağin ya da iyi partinin hiç gazına gelmeyecek kadar akili zeki Mansur bey öyle olmayas dı iyi partiden ya da başka sağ partiden aday olurda belediye başkanı
Birileri de satılmış M ince hayali kuruyor ikici Mustafa sargül
bu millet amma korkuyor konuşmasından yıpranmasından falan yaa. atla deve sanki. çıkacak konuşacak işte sanki sorular uzay mühendisliği dersinin sınav soruları mı da zorlanacak. az çok ne diyeceğini biliyordur muhtemelen. ekrem yapraklar beni alkışlıyor bile dedi yani mansur daha saçma bir şey demez sanırım. kılıçdaroğlu zaten sürekli saçmalıyor. korkmayın bu kadar bir şey olmaz yaa. ekremden kılıçdaroğlundan da daha akıllı bence mansur yavaş. ne sorulursa takır takır cevaplar rahat olun.
Kendinizi kandırmayın... Rakip kim olursa olsun, Erdoğan seçime tek aday olarak giriyor... O, sözde muhalefette, yaptıkları bariz ve zeka dışı hatalar ile Erdoğan'ı destekliyor.. Utanmasalar "Hadi bir dönem daha devam etsin, biz de koltuklarımızda keyif yapalım diyecekeler". Cambaza bakmayı bırakıp kendi etrafınıza bakın..
Yukarıda ne yazdıysam odur..
Soru çarpıtmaya yönelik ise cevap vermeye değer bulmamışımdır.
Soruya net cevap verdim... "çok iyi mi diyorsun?" gibi kendi yargını taşıyan çarpıtılmış bir soru cevap vermeye değmez.
Mansur Yavaş'ın en büyük hatası CHP gibi ahlaksız ve iki yüzlü bir partinin içinde olması.
Halkta problem olduğunu düşünmüyorum. Problem halk iradesine saygısızlık edenlerde.
Fırsatçılık yaparak ev kiralarını yükselten,
Camideki ayakkabıyı çalan,
Enkazda ölülerin altınları için karga gibi dolaşan.
Ramazan ayı geldi diye fiyatlara zam yapan,
Hacca gidiyorum diyip işcisinin ücretini ödemeyen,
Hacıyım diyerek haksızlık yapan
Zina edip bakire kız arayan
Bu halkta problem yok öyle mi?
Eğer halkta bu sorunlar var ise suçlusu halkın kendisi değil, halkı eğitmesi gereken aydınlardır. Ancak bizim ülkemizde cumhuriyet tarihi boyunca, hatta Osmanlıdaki Lale Devrinden itibaren, "aydın insan" tanımı değişti... Şehrin tam merkezindeki feodaller, halkı cehaletle suçlayarak, köylerdeki aşiret ağalarını göstererek "cambaza bak" oyununa devam ettiler.. Yani ilk söylediğime dönmüş olduk. Yıllardır söylediğim, kendi klişemi tekrar edeyim. Bu ülkede feodalizm köylerde, mezralarda değil, şehrin tam merkezindedir. Bu ülke aydın üretmedi... Aydın görünümlü rantçı hırsızlar üretti. Eski Ak Partili Enerji bakanı Taner Yıldız'ın "Eğitim seviyesi yükseldikçe AK Parti'nin oyları düşüyor" sözü doğrudur. Ancak lafı gtünden anlayanlar bunu düz mantık yorumladı... Bu ülkede kim iyi eğitim alıyor? Parası olan.. Yani, Cumhuriyetin kanını emen hırsızlar... O halde tabi ki bu hırsızlar elde ettikleri rantı halk ile paylaşmak istemeyecek ve kendi çocuklarının eğitimine harcayacaktır. Demek ki Taner Yıldız'ın eğitimli kesimden kast ettiği akademik eğitim değil, bununla birlikte kültürel eğitimini de üst sıralara "taşıma şansı" bulmuş , rantçılar hırsızlardır. İbrahim Tatlıses'ın "Urfa'da, Oxford vardı da, biz mi okumadık?" sözü önemlidir... Urfaya Oxford'u kuracak olan köylü Memed Efendi ve köyün ağası değil... Ülkenin aydınıdır... Halkı cehaletle suçlarken zevk alanlar, konu Oxford kurmaya geldi mi mazeret üretiyorsa yüzsüz, ahlaksızdır, hırsızdır.. Özetlersek, bu çakma aydınların hangi siyasi çatı altında toplandığını hepimiz biliyoruz.
Tanımıyoruz lavuğu, tamamen popüler kültür ögesi. Ne bir programa çıkmışlığı var, ne bir icraatı. Ekrem'i az buçuk tanıdık, bunu tanıyamadık henüz.
Kaldı ki Kemal, Atatürk mezarından çıksa gelse adaylığı bırakmaz, Mansur kim
Peki Ekrem'i nasıl tanırsınız? :)
Cevap
7Cevap
Kazanmasını isterdim
Adam hiç konuşmuyor bile neden bu adamı tutturdular bu kadar anlamıyorum. Diğer CHP üyeleri gibi kendini rezil etmedi diye chplilerin tek umudu Mansur Yavaş. Yoksa adamın hiç gıkı çıkmadı
Dostum Mansur Yavaş icraat yapar, şov değil
Altılı masa milletin istediği adayı göstermekten acizse kendi bilir
Babacım bırakın şu altılı masayı. İnce ince ince başka şansımız yooook
Mantıklı ayakları yere sağlam basıyor planı programı var duruşu var altılı masanın ne projesi var açıkladığı? Vallahi ampule yol açmaktan başka bişey yapmıyorlar ayrıca davutoğlu ve babacanın olduğu ittifaka oy mu verelim yani
Bunlar gitsin de gerekirse onlara verelim kafasında olduğu için destekliyor. Mansur Yavaş'ı ben de desteklerim sorun değil ama İnce daha mantıklı geliyor empoze etmeye çalışmıyorum sadece k. k ve diğerlerine güvenmiyorum güvenemiyorum.
mansur yavaş 2. ekmeleddin ihsanoğludur aday olursa kaybeder
var kardeşim ikiside mhp kökenli milli görüşlü adamlar genel siyasetin adamı değiller 2014 te ekmeleddin fena kaybetmişti bu seçimdede mansur aday olursa oda sağlam kaybeder
Halkımız için hayırlısı olsun
Balon, Erdoğan bunu yener
Adayımız İmamoğlu
HDP Seçmeni ikinci turda oy vermesinde görelim şansı kaldı mı kalmadı mı :D
İmamoğlu Atatürkçü demokrat özgürlükçü, başarılı bir Belediye Başkanı
Öyle bir şey ihtimal dahilinde değil, Zortdağ İmamoğlu'nu istemiyor çünkü gölgede kalmaktan korkuyorlar. Mansur aday olup kazanırsa ondan yararlanıp meclise girmeye çalışacak
Dostum AKP seçmenine güveniyorsun, seçim zamanı Tayyibin mitingde ki iki lafına tav olup "son kez Erdoğan" derler
hangi halkın ekdjehejf
taşa da ışık tut o da aydın olur fhkefje
Hiç sevmiyorum. İmamoğlu daha mantıklı
Ne alaka olm, değilim
Hayır, antikomünistim ve mansur yavaş tam bir sosyalist. Serbest piyasa düşmanı ucubenin teki
kesin mi
Hangi halkın acaba
Karanlık halk gözüyle baktığınız ama bu ülkenin çoğunluğunu kapsayan halkı yok saymak zaten ancak size yakışır
Seninle bunu tartışmayacagim her şey ortada
Adaleti bu dünyada aramak aptallık. Bu ne parti ne kurum nede eğitim meselesi bu vicdan meselesidir. Ve maalesef bu dünyada bir insanın vicdanına kaldıysan yandın. Daha dün bir adaletsizlige uğradım taraflar eşit değildi görüşler de farklıydı. Haksızlığa uğrayan ben olduğum halde gönlümü alan da olmadı hâlâ kırgınım ve şunu söylüyorum bırak senin değerini Allah versin insanoğlunun vicdanı yetmez. Eşitlik de adalet değildir o sebeple ben bu dünyada hakkıyla iş yapan birinin eziyetsiz bir yere varacağını sanmıyorum. Bence yeterince açıklayıcı oldu 🤷
Arkadaş çarpıtma solcu olduğunu bu kadar belli etme. Adaletsizlik bu dünyanın hamurunda var 20 yıl evvel ki hayat nasıldı bilmiyorsun işine gelmiyor ağzına sakız yapıyorsun 20 yıl 20 yıl. Ben çocukken hayat bu kadar iyi değildi neyse anlayacak adama laf anlatılır senin gibi her lafı çarpıtarak provokasyon yapacak kişiye laf anlatamam
Hz. Ömer peygamber efendimizin dizinin dibinde yetişmiş onun ahlakıyla kıyamet bu kadar yakınken bizim ahlakımızı bir tutma. Bir hadisi şerif var kıyamet günü yolun ortasında zina eden birini görüp evladım hiç değil kenarda gizli yapın diyen kişiyle Hz. Ebubekirin imanı aynı olacak. Bu hadisin senet ve metinlerini araştırmak vakit alır aklıma geldi yazdım. Velhasılı kelam biz müslümanlar birilerini örnek göstermeyi pek severiz çocukken komşunun oğlu kızı bitmezdi sizinki de o hesap. Ahlaktan bahsedip iki farklı ideolojiye sahip parti arasında hoplayıp zıplayan Mansur Yavaş'ı Cumhurbaşkanı ilan ediyorsun. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Adam ayrı parti kursaydi amenna zıplıyor ama sessiz iş yaptım görüntüsü veriyor onun tersine aynı partiden Kılıçdaroğlu ve İmamoğlu de bol bol konuşuyor ama aynı kadraj içinde yarışa devam. Maral ablanız da karar veremedi kimin ablası olacağına. Kılıçdaroğlu bir ara İmamoğlunu oğlu ilan etti o hesaptan veraset sistemine geçip İmamoğlunu aday yaparlar Kılıçdaroğlu tahtı bırakırsa gerçi durrr bunca hesap sizin ortada adayınız bile yok seçim mayısın ortasındaydı aaaaaa size yazık ama 20 yıldır onca proje üreten adamın karşısına bu gün seçseniz 2,5 aylık planı projesi olmayan birini getireceksiniz ahhhh bir de 6+1 den terör destekli masanız var her kafadan bir ses Şahmeran gibi yılanlarla gezin durun
Ulan adaletten bahseden siz senelerce bizim kanımıza girdiniz. Namusumuz başörtümüzden elinizi çekmediniz bir de tutmuş adalet diyorsunuz. Buyrun onca kul hakkı düzeltin bakalım
Sonucu Allah bilir. Mansur Yavaşi seçince sadece onu seçmiş olmayacaksin. Biz diğer Ülkeler gibi değiliz şu an ki hükümet gittiğinde anlicaksınız kıymetini ama iş işten geçmiş olacak
Ülkenin istikbalini düşünen o kadar az insan var ki... Seni solcu ilan ettim çünkü solcularin yaptıklarını bilmez gibi kafaya koymuşsun 20 yıl. Bu adama 20 yıldır güvenip oy veriyorsa çoğunluk hadi hodri meydan bütün parti liderleri bireysel olarak adaylığını ilan etsin gerçekten kim seçilir bir düşün bakalım sağ görüşlü insanın seçebileceği ferasetine güvendiği bir Erdoğan var Fatih Erbakan'ın saymıyorum çünkü onda liderlik vasfı yoktur. O yüzden bizim tek adayımız o siz ister Merale verin ister Kılıçdaroğluna ister ona ister buna muhalefet say say bitmiyor aynı masaya oturanlar aynı pisliği yer
Sen de inşallah sevdiklerinle haşrolursun
Tam belli mi
Mansur yavas veya ince olsun ya lutfen
Aday aciklanmadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?