Bu depreme ben inanmıyorum yer altına bir şey döşeyip patlattılar saçmamı?

Depremzedeyiz bizde bu arada. Sırf yeniden kentsel dönüşüm buraları değerlendirmek için patlattılar bunu amerikada yapmış olabilir herkeste zaten millet olmuş gavur. Kimse kusura bakmasın çünki ben dinamit patlamasını iyi bilirim aynı deprem gibi olur. Buda öyle oldu kime yutturuyorlar

Bu depreme ben inanmıyorum yer altına bir şey döşeyip patlattılar saçmamı?
Cevapla