
Evet
Hayır
Yorumda Belirteceğim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır değişmedi akp ye oy moy yok yine. bu yüzden de kararlarım değişmedi.
Ama maalesef ülke de zaten oy verilebilecek çok parti hatta hiç parti yok gibi bu yüzden kötünün iyisine vereceğiz yine bu yüzden de mansur aday olursa oy atabilirim bunun dışında düşüncem yok
Depreme göre hareket edeceksem ortada parti kalmıyor. Depremde geç müdahalede bulunan hükümet AKP'li, imar affına red katılımı sağlamayan parti ve bunca eve yapım onayı veren belediye CHP'li.. %1'i bile temsil etmeyen partilere de oy vermeyeceğime göre yine kendi kafama en uygun olana oyumu vereceğim.
Vereceğim oy pekişti. Hele bir de Mansur Yavaş cb adayı olsun. Koşa koşa oy vermeye gideceğim
Değişmedi
Cevap
20Cevap
Hayir yine Cumhur ittifaki Ak parti ve Recep Tayyip Erdogana oyumu verecegim.
Hatta bazi muhalefet partilerinin kurumlarin ve kisilerin gecmiste ve suanki zamanda ki iki yuzluluklerini ve yalanlarini gördükce bu kararim daha da pekisti.
Cesur paylaşımınız için tebrik ederim
Rica ederim.
Yurt disinda yasiyorum.. oy kullanmamin hakisizlik oldugu düsünüyorum bu güne kadar hic kullanmadim..
kullanmayida düsünmüyorum..
kullansaydimda kararim kesin olurdu ama bunu disarida yargilamanin dogru olmadigini düsünüyorum 🌸
Depremden önce de emek ve özgürlük ittifakını destekliyordum şimdi de destekliyorum. Kim sosyalistse kim özgürlükçü ve eşitlikçiyse oyum da kalbim de ondan yana
Bak sen şimdi kafamı karıştırdın nereye vericem şimdi.
Sana en uygun hangisi geliyorsa :))
O zaman vatana millete Türki Cumhuriyetlere hayırlı olsun oyunuz :))
Hayır. akp hariç kim olursa vereceğim çoğunluk CHP olduğu için ona vermeyi düşünüyorum
Hayır saten başından beri malum partiye vernicektim
Bir izmirli olarak tarafımız belli her zaman
Kime oy vereceğim Hakkında henüz bir kararım yok
Bakacam biraz daha yaklaşşın seçim
Ya karar vererek atacam
Ya da rastgele
Sonuna kadar CHP. 20 yıldır hükümetten bir cacık olmadı yine olmayacak. Ne diye oy veriyorlar anlamıyorum.
Malum partiye sülalem s**ilse dahi oy vermeyeceğim.
Hayır çünkü Allah e aldatanlar ile yalakalara oy vermem
Düşüncelerim değişmedi aksine düşüncelerimin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha gördüm
Görünürde Recep Tayyip Erdoğan'dan başka toparlayacak adam yok.
Bir mucize olurda Mansur Yavaş gelirse ona
Henüz kararımı vermedim, seçim tarihine 2 hafta kalana kadar beklemede.
Değişti. Akp ye verecektim, Hdp yi düşünüyorum.
Hayır değişmedi kime vermeyeceğimi çok iyi biliyorum
Bize yeni bir lider lazım şu an mevcut görünenlerden pek umutlu değilim
Hayır, cumhur ittifakına vermeyi depremden önce de düşünmüyordum şimdi de düşünmüyorum.
Ümit özdağ'ı destekliyorum. O kimi desteklerse ona vereceğim oyumu
zaten iktidar tarafında değildim hala da değilim ama taraf değiştirenleri akıllandıkları için tebrik ediyorum
Hayır, değişmedi. Depremden önce de Mansur Yavaş aday olursa ona, olmazsa da en güçlü muhalefet partisi adayına verecektim. Yine aynısını yapacağım.
Depremden sonra parti değil de kendimizi mi değiştirsek. düzeltsek mi acaba?
Bu milleti altın suyuna batirp çıkarsanda zihniyet değişmez yazik
Hiç birine güvenmiyorum e
Değil deprem kıyamet kopsa yine değişmez
Akp ye vermeyeceğim kesin.
Hayır değişmedi
AKP'ye asla vermem.
😇😇
Ben iyi partiyi düşünüyordum hala aynı
Değişmedi
Partilerle aram yok
Oy verecek kalitede kişi yok durum bu
Oy vermemeyi düşünüyorum👍
Rakip yok
hayır
Hayır değişmedi
Hayır değişmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?