Kayseri/Hacılar..
Allahım yardım et.. Tam bitti derken yine başa dönüyoruz.
Ufak sarsıntı lar olacak yüksek olmaz deniliyor fakat gitgide yükseliyo..
Bu sefer sanki daha çok sallandık..
İncesu merkezli deprem oldu 18.16 da diğeri ise 1 saat sonra falan oldu.. Tüm Kayseri hissetti sanırım? 😯
panik yapmayın 7.7-7.6 depremlerini ve ardından gelen yüksek şiddette artçıları bizzat yaşamış biri olarak ben bile duruma alıştım. Bu artçıların olması faydalı bir durum
Evet öyle söyleniyor enerjinin birikmemesi için artçı lar olmalıymış, fakat ister istemez korkuyoruz.. Çok çok geçmiş olsun size de umarım birdaha büyük bi deprem yaşanmaz hiç bi yerde
inşallah teşekkür ederim bu şekilde artçıların devam etmesine razıyız yüreğimiz ağzımıza gelse de🥲
Nesi faydalı acaba
yapılmayacak gibi değil maalesef
Cevap
8Cevap
İyi günler takip isteyimi kabul edebilir misiniz rica etsem
Ben burada değildim deprem anında ama sallantı hisseden çok olmuş Allah herkesin yardımcısı olsun
Gene iyi sallandık, hakkımızda hayırlısı olsun
Hangi il
Kayseri
Eve miydin o an geçmiş olsun
Evdeydim hala evdeyşz
Aminn Allah yardım etsin
hayırlısı gerçekten
Çok geçmiş olsun.
Tşkrler
Geçmiş olsun. Biz hissetmedik.
Tşkrler biz baya hissettik
Evet hissedildi.
Bu depremleri hiç bırakmayacak
Her gün sallanıyor zaten
alisamiyorum...
alıştık artık...
Alışamıyorum maalesef ama başka şansımız yok
sabaha karşı yine oldu uyandırdı
Evet güncelleme yapıcaktım bende, bu sefer ki çok kötüydü 😔
evet gece oldu yine 5 30 da iyi salladı
Geçmiş olsun
Tşkrler
teşekürler
A kayserilimisin
Evet
Ne güzel sevindim adınıza
Neden
kayseri güzel yer
Evet diğer şehirlere göre sakin
evet kızlarıda güzel
Geçmiş olsun
Saol tşkrler
Rica ederim
Çok geçmiş olsun
Teşekkürler
Hatay çok kötü gerçekten sizin oralar nasıl
Siz hatay da mısınız, asıl size geçmiş olsun.. şu an bi sıkıntı yok bikaç sefer daha sallandık ama
Hataya konteynır getirdik
Hmm anladim Allah yardımcıları olsun ya, burada yıkım yok şükür sadece artçı oluyor
Buralar savaş alanı gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?