Yine fena sallandık Kayseri kimler hissetti?

İncesu merkezli deprem oldu 18.16 da diğeri ise 1 saat sonra falan oldu.. Tüm Kayseri hissetti sanırım? 😯

Güncellemeler
+1 yıl
05.28... 4,9 ..
Kayseri/Hacılar..
Allahım yardım et.. Tam bitti derken yine başa dönüyoruz.
Ufak sarsıntı lar olacak yüksek olmaz deniliyor fakat gitgide yükseliyo..
Bu sefer sanki daha çok sallandık..
Yine fena sallandık Kayseri kimler hissetti?
Cevapla