Depremzedelere yemek dağıtıp, etrafı temizleyen kilise için "Hristiyanlığa çekmeye çalışılıyor" denildi! Siz ne dersiniz bu konuda?

Hatay'da çekilen görüntüde iki kişinin, kilisenin aşevi açtığını insanlara güler yaklaşıp yemek dağıttığını ve etrafını temizlediklerini söyledi. Asıl amaçlarının Hristiyanlığa çekmeye çalıştıklarını söylediler.

https://onedio.com/haber/depremzedelere-yemek-dagitip-etrafi-temizleyen-kilise-icin-hristiyanliga-cekmeye-calisiyorlar-diyen-hocalar-1131175

Depremzedelere yemek dağıtıp, etrafı temizleyen kilise için Hristiyanlığa çekmeye çalışılıyor denildi! Siz ne dersiniz bu konuda?
Depremzedelere yemek dağıtıp, etrafı temizleyen kilise için "Hristiyanlığa çekmeye çalışılıyor" denildi! Siz ne dersiniz bu konuda?
Cevapla