Bir şey soracam Diyarbakır da fay hattı licede ama merkezde deprem belirtiliyor afadda nasıl oluyor?

Yani fay hatti olmayan yerdede deprem oluyor mu mesela saat 4 merkez Diyarbakır 2.2 olmuş nasıl oluyor?

Bir şey soracam Diyarbakır da fay hattı licede ama merkezde deprem belirtiliyor afadda nasıl oluyor?
Cevapla