Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye'nin bütün illerinde deprem bekliyoruz akabinde başka olaylara da seyirci kalacağımız bir dönem geliyor bir iç karışıklık durumu söz konusu..
Güncellemeler
+1 yıl
4 ay önce çok fazla ölenler olacak dediğim soruma bakın öyle gelin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Bunu birçok kişi zaten biliyor önemli olan tarih gün verebilmek
Mart dedim sana gün tarih vereyim de herrkese yetiştir demi
Başka işim yoktu zaten :)
kaos sonrası ne olacak ne durumda olacağız kahin hanım
Kalan sağlar bizim olacak
çok kayıp olacak mı
bu kaos deprem sonrasımı olacak savaş filan mi
3 dkda 45bin kişi ölürken sence kayıp azmi ikudtnir savaş durumunda
yoo inanırım.. bi kadını dinledim 6 şubatı bilen astrolog, o söylüyor detay vermeden..7 Mart özellikle dedi.. ve sonrasını..
sen yoksa omusun.. mmmm zuhal taşcı' ydı sanırım
Benim o kadından haberim yoktu ben 4 ay öncesinden tahmini yaptım
heee... ama iyi şeyler düşünelim ve evrene pozitif enerji yollayalım..🤷♂️ama olacak bişiiler , o kadında dedi..
Kimse geleceği bilemez zaten Türkiye'de depremin olmaması imkansız
Sen hayatın boyunca böyle deprem çok yaşadin heralde
Daha önce nadir görülen bı deprem doğru ama Muğla'da buna benzer bı depremde yaşanmış nadir ama hiç olmamış değil
Ona bakarsan Endonezya'da deprem bölgesi hergun oluyor ancak orada kayıp verildiği haberi gelmiyor Türkiye depremi dünyanın gündeminde
Muhtemelen haberimiz olmuyordur
Böyle binfelaketin dünya gundeminde olması gayet normal şaşırtıcı ve urkucu
Benim de tahminim iç karışıklık yönünde ama deprem leri küçük bekliyorum
EVet bir darbe olabilir iç savaş vs
Darbe değil de halk da öfke birikti. Karışıklık olursa ordunhalkın yanında yer alır gibi sanki
Darbe günü ordu kimin yanındaydı hatirlamuyosun sanırım
Bu yazan kişi youtubeda çıkan satanist 2 sene tarih vermişti bacım çocuğu sen görürsün
Ne diyon la şuursuz
La bunu bilmeyen mi var havalara bak
Sende kafa Yok olsa 4 ay önce yaptığım tahmini görür Okur öyle yazardin hadi uza şimdi
Emrin olur paşam
Eee yapram kahin misin sen ne istiyosun
Ben seni gibi boş insanların yokolmasinj istiyorum
İtin duası
Benim dediğim olmuş bitmiş ben bisuru insan ölecek demişim aylar öncesinden kimin dediği tutuyor görüyoruz
Eee diyorum ben de sana?
Anlatır mısın bana dalga geçmem
Bırak depremi yakında savaş var
Bende iç karışıklık derken ne anladın onu merak ettim
Melhame-i Kübra savaşı çok yakında
Hadi uyu. Çok içme
İşine bak gereksiz
Kahin bozuntusu seni. Bilmismismis 😂 sorunun linkini at da görelim. Yazdım demekle olmuyor
Al bak işte. Böylesi karakter yoksunusun. Sana küfretmeyecegim zira karakter yoksunlugu bir hastalıktır ve böyle kişilerin cizgilerinin olmamasi sasirtmaz
He gram yalan hadi defol şimdi
Yaşın kaç 15 filan mı. Böyle senaryoları başka yaş grubu vermez 😂
Konuyu oraya bağladığına göre sürekli ensest manyaginin tekisin. Psikopat seni. Ruh hastası çok toplumda da böylesini ilk kez görüyorum
Beni kızdıracak sanıyor aklınca zerre umrumda değil söylediklerin çünkü ne kadar boş gereksiz biri olduğunun farkındayım hadi sen git et peşinde koş et bulamazsan kemik vereyim sana oda olmazsa kasaba git
Peki pes. Seviyemi dusurmeyeyim seninle vakit geçirerek. Senin tahminlerine ihtiyacı var bu toplumun. O koca g. tünden salla biraz daha
Sanane neysem hastaysam da sanane sana batan mi var
Biliyorum
Biz arkadaşla aylar öncesinden aldık bilgileri şimdi söyleme zamanı
Yazılı bunlar zaten
Nerede yazılı la madem yazılıydı siz söyleseydiniz
Okusaydın
Defol