Gündem Bu salonda yaşam üçgeni oluşturmak için en iyi yer neresi? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Ani bir yikimda diyelim zemin kat burası en iyi yer neresi sizce? Bu salonda yaşam üçgeni oluşturmak için en iyi yer neresi? Cevapla En İyi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
OzgurGüneş Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Gündem konusunda 895 cevap paylaştı. Koltuk, kanepe, baza kenarlarına cenin pozisyonunda başınızı ellerinizle koruyarak yatmalısınız... 0 0 Yorumla
Gncdelikanlı Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Sen burada yaşıyorsan ucgen olmadanda yaşarsın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Olum ne var burada Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bizim daha kötü ne baza var ne de koltuk nereye girelim şimdi biz 😑 0 0 Yorumla
hayletdayi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Gündem konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kanepe yanına uzan ya da kotuk yanına cein şekli al 0 0 Yorumla
Heyyoheyyo1 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bu dediğin şey neredeyse imkansız 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Niye Yorumla Heyyoheyyo1 +1 yıl Depremde yıkılma dediğimiz şey anlık bir olay Yorumla Soran +1 yıl O kadar değil. 6 7 saniyen var Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İki tekli koltuğun arası. Ayrıca şu an orası yıkım gibi zaten Allah aşkına bi çeki düzen ver dağınık 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Orayı ben öyle yaptım ama sığamiyorum ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kafanı omurgani soksan kafi Yorumla Soran +1 yıl Bacaklar? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kafan sağlam kalsinda Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 503 cevap paylaştı. Koltuğun yani uzun kanepe var ya 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Tepeme yıkılmaz mi bina Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl Yıkıldığı vakit kanepe ile duvar arasında yaşam üçgeni olavilir Yorumla Kirginimcokk0 +1 yıl Yani şimdi animasyon varsa seyret https://youtu.be/T2OU16HrPIQ aha baak bunun gibi Yorumla Soran +1 yıl Seyrettim bunu 😅 Yorumla Soran +1 yıl Hem de az önce Yorumla
Lumos__ Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kanepenin yani ve aynadan uzak durmak gerek 0 0 Yorumla
1Pandora Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Zemin ise kaçmak daha mantıklı değil mi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Gökler verdi, gökler aldı 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne diyosun Yorumla Soran +1 yıl Hristiyan misin Yorumla
uzaylıbüs Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl İki koltuğun köşesi 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Neresi anlamadım tam Yorumla uzaylıbüs +1 yıl Şu tekli ile büyük koltuğun olduğu yer tam köşe Yorumla Soran +1 yıl Onların arasına mi gireyim yoksa o boşlukta mi durayım Yorumla uzaylıbüs +1 yıl Arasına evet Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl orada yaşaman bile mucize 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Nesi var kanka Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Koltuk üzerini sağ solu toplasan hiç bir şey yok Yorumla Soran +1 yıl Bu günlerde bunu mu düşünelim? Belli ki sen deprem bölgesinden uzak bir yerdesin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen kanka yurt dışındayım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Koltuk, kanepe, baza kenarlarına cenin pozisyonunda başınızı ellerinizle koruyarak yatmalısınız...
Sen burada yaşıyorsan ucgen olmadanda yaşarsın
Olum ne var burada
Bizim daha kötü ne baza var ne de koltuk nereye girelim şimdi biz 😑
Kanepe yanına uzan ya da kotuk yanına cein şekli al
Bu dediğin şey neredeyse imkansız
Niye
Depremde yıkılma dediğimiz şey anlık bir olay
O kadar değil. 6 7 saniyen var
İki tekli koltuğun arası. Ayrıca şu an orası yıkım gibi zaten Allah aşkına bi çeki düzen ver dağınık
Orayı ben öyle yaptım ama sığamiyorum ya
Kafanı omurgani soksan kafi
Bacaklar?
Kafan sağlam kalsinda
Koltuğun yani uzun kanepe var ya
Tepeme yıkılmaz mi bina
Yıkıldığı vakit kanepe ile duvar arasında yaşam üçgeni olavilir
Yani şimdi animasyon varsa seyret https://youtu.be/T2OU16HrPIQ aha baak bunun gibi
Seyrettim bunu 😅
Hem de az önce
Kanepenin yani ve aynadan uzak durmak gerek
İki berjer arası iyi 😀
burada iyi yastık savaşı yapılır
Zemin ise kaçmak daha mantıklı değil mi
Gökler verdi, gökler aldı
Ne diyosun
Hristiyan misin
İki koltuğun köşesi
Neresi anlamadım tam
Şu tekli ile büyük koltuğun olduğu yer tam köşe
Onların arasına mi gireyim yoksa o boşlukta mi durayım
Arasına evet
Reis evi bir topla
orada yaşaman bile mucize
Nesi var kanka
Koltuk üzerini sağ solu toplasan hiç bir şey yok
Bu günlerde bunu mu düşünelim? Belli ki sen deprem bölgesinden uzak bir yerdesin
Aynen kanka yurt dışındayım