
Depreme 04:17'de yakalandığım için hergün yine aynı saatte deprem olacak korkusu var. Bu korkuyu nasıl yenebilirim?

Depreme 04:17'de yakalandığım için hergün yine aynı saatte deprem olacak korkusu var. Bu korkuyu nasıl yenebilirim?
Öncelikle çok geçmiş olsun yaşamış olduğun travma hiç kolay değil saat dörde kadar uyumuyor olman gayet normal ancak bu şekilde hayat da geçmez Korkmakta çok haklısın hala Hatay'da mı yaşıyorsun yoksa başka bir şehire geldin mi
Cevap
14Cevap
Bende aynı durumdayim uyur gibi olsamda beynim açık aynı saatte uyanıyorum kalp carpintisi ile islahiyedeyim bende hepimize geçmiş olsun
psikolojik destek almalisin gecmis olsun yasamak bir felaket sonrasi hayata tekrar tutunabilmek ayri bir zor surec cok gecmis olsun
Ölümden kaçamazsın boyle dusunerek de bir yere varamazsin zaten dusunmemeye calis
Geçmiş olsun, sağlam yerde oturuyor musun önce onu bil
Çocukken gölcük depremini yaşadım uzun yıllar etkisinden kurtulamadım. Kolay değil.
böyle düşünme kardeşim depremin saati belli değil ki ona bakılırsa ondan 9 saat sonra yine çok şiddetli deprem oldu gündüz gözüyle
04'17 den sonra da uyuma akşama kadar asla sonra akşam bayılırdım sabah oluvermiş... bir kaç gün erken kalk sabahları iyi gelecek sana.
Büyük geeçmiş olsun psikolojik destek almanız en iyi seçenek olur
Psikolojik destekle başka türlü asamazsin
Ölümden korkmaktan vazgeç.
Psikoloğa danışman lazım
bişey olmaz be
Geçmiş olsunnnn
Hatayın neresindesin
Hala hataydamısın
Destek alarak
zamanla
Türkiye uyuyamiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?