Sizce lobide, ailesiyle birlikte oturan 15 yaşlarında depremzede kıza Kinder Pingui teklif etsem doğru ve iyibir davranış olur mu?

Yurtta kalıyorum ve kaldığım yurda Malatya'dan depremzedeler geldi. Şu anda lobide oturuyorum, birkaç masa ilerimde de depremzede 40-50 yaşlarında birkaç kişi oturuyor. Yanlarında bir de 15 yaşlarında bir kız oturuyor. Canım Kinder Pingui istedi, birazdan bakkala gidip alacağım. Sizce o kıza da teklif etsem doğru ve güzel bir davranış olur mu?
Sizce lobide, ailesiyle birlikte oturan 15 yaşlarında depremzede kıza Kinder Pingui teklif etsem doğru ve iyibir davranış olur mu?
Cevapla