Sahra Hastanesi'nde çalışmak için İstanbul'dan geldik bugün sanırım 8. günümüz sanırım diyorum çünkü burada gün kavramı diye bir şey kalmıyor sizin için önemli olan saat 🤗
Deprem bölgesinde görevliyim. Çok mu yorgun gözüküyorum?
Allah yardımcınız olsun gerçekten zor şartlarda iyileştirmek için elinizden geleni yapıyorsunuz Fotoğrafa baktığım zaman hiçbir yorgunluk ibaresi görmüyorum yüzler gayet canlı tabii ki mental olarak bedensel olarak bir yorgunluk olabilir çok doğal ancak o kadar yardım ettiğiniz kişilerin duaları sizi ayakta tutuyor
Senin hakkın çok bizde asla da hakkını ve oradaki tüm çalışanların yardımcı olanların hepsinin hakkı ödenmez iyi ki varsınız ve Allah'ım size güç kuvvet ve sabır versin çok zor zamanlardayiz elbet bu günlerde geçecek.
Çok önemli bir iş yapıyorsunuz. Ülkem adına teşekkür ediyorum. Lütfen vitamin desteği yeterli miktarda su ve biraz da olsa uykuya dikkat edin. Ayakta kalabilmek için.
Yaa sizden Allah razı olsun hepinizden okadar çok emeğiniz geçiyorki biz sizin hakkınızı asla odeyemeyiz rabbim eksikliğinizi göstermesin çalışma gücü versin insallah 🙏🙏 sağlıcakla kalın