Deprem bölgesinde görevliyim. Çok mu yorgun gözüküyorum?

Sahra Hastanesi'nde çalışmak için İstanbul'dan geldik bugün sanırım 8. günümüz sanırım diyorum çünkü burada gün kavramı diye bir şey kalmıyor sizin için önemli olan saat 🤗
Deprem bölgesinde görevliyim. Çok mu yorgun gözüküyorum?
Deprem bölgesinde görevliyim. Çok mu yorgun gözüküyorum?
Cevapla