Babamın maddi durumu çok iyi fakat deprem illerine tek kuruş yardımda bulunmadı. Enkaz altında yanlış insanlar mı yatıyor?

Ankara 'da hem cafe hem marketimiz var. Deprem oldu Hatay'a, İskenderun'a, Kahramanmaraş'a yardım edelim dedim fakat hiç oralı olmadı. Allah yardım etsin, yapacak bir şey yok dedi. Zaten nefret ediyordum ama artık iyice nefret etmeye başladım. Enkaz altında sizcede yanlış insanlar yatmıyor mu? Ben neden bu adamın kızıyım ki..

Babamın maddi durumu çok iyi fakat deprem illerine tek kuruş yardımda bulunmadı. Enkaz altında yanlış insanlar mı yatıyor?
Babamın maddi durumu çok iyi fakat deprem illerine tek kuruş yardımda bulunmadı. Enkaz altında yanlış insanlar mı yatıyor?
Cevapla