Ankara 'da hem cafe hem marketimiz var. Deprem oldu Hatay'a, İskenderun'a, Kahramanmaraş'a yardım edelim dedim fakat hiç oralı olmadı. Allah yardım etsin, yapacak bir şey yok dedi. Zaten nefret ediyordum ama artık iyice nefret etmeye başladım. Enkaz altında sizcede yanlış insanlar yatmıyor mu? Ben neden bu adamın kızıyım ki..

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Babanla konuştun mu bu duruma neden yardım yapmadığını söyledi
Parası gider çünkü cimri olduğu için canı gitsin mali gitmesin kimseye beş kuruş vermez o geberir yine vermez
Desene sana iyi para kalacak O yemeyeceksen yiyeceksin Sen kaç yaşındasın bu arada
21 yaşındayım
Peki sana para veriyor mu harçlık veriyor mu rahat bırakıyor mu seni
Para öyle düzenli verme olayı yok banka hesabından kendi hesabıma atiyorum mobil bankacılıktan lazım oldukça kendime para gönderiyorum
En azından sana para veriyormuş Peki ilişki nasıl Babanla seni seviyor özel hissettiriyor Gerçekten baban olduğunu memnun musun
Biraz sert birisi kavgacı bir adam bir şey olunca hemen küfür eden saldiran şiddet yanlısı biri işte herseyime karışan sürekli kiminlesin nerdesin çabuk eve gel diyen biri. Sevgiye gelirsek evet seviyor
Yani arkadaşlarınla ya da sevgilinle rahat takılamıyorsun gezemiyorsun öyle mi
Evet izin vermiyor sevgilim olmasına sürekli diyorum ya baskı kuruyor üzerimde kiminle konuşuyorsun napiyosun bla bla bla
Genelde bu baskı tam tersi sonuçlar doğurur eminim seni çok sevdiğinin oluyordur ve onların istemediği çoğu şeyi yaşıyorsundur
Sağ elin verdiğini sol el bilmeyecek demişler, sen yinede kimsenin günahını alma
Hayır ya yapmadı yardım filan yapsa anlatır çünkü reklamı çok sever Kızılay'a daha önce yaptığı üç kuruşluk bağışı gidipte Facebook hesabında paylaşan insandan ne bekliyorum
Yapmadıysa gün gelir o paraların hepsini yitirir
Neyseki ıyle bir babanın kızı en azndan duyarlı
Zengin olmak ayrı iyiliksever olmak ayrı
İnsan yaşamadan anlamıyor belki yaşarsa anlar halimizi :)
Benim patron ultra zengin oda bulunmadı bulunmak zorundada değil bunun için babanın mi ölmesi lazım
Darısı patronunun başına
Aminnn
Hiç yardım etmedi mi 1 kuruş bile.
Hayır etmedi malı kıymetli çünkü
Sen ettin mi peki.
Acıma duygusu yok babanda