5 yıllık bu binalar depremde bu hale geldi. Ne düşünüyorsunuz?

Islahiyede deprem bölgesindeyim bunlar benim cekimlerim ancak daha 2 senelik binalar yerle bir oldu onca insan vefat etti sizce tedbir alınsaydi daha aza inermiydi
5 yıllık bu binalar depremde bu hale geldi. Ne düşünüyorsunuz?
5 yıllık bu binalar depremde bu hale geldi. Ne düşünüyorsunuz?
5 yıllık bu binalar depremde bu hale geldi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla