Deprem bölgesindeyim ve depremden etkilenen evini kaybeden bir aileyiz?

Deprem bölgesindeyim ve depremden etkilenen evini kaybeden bir aileyiz, bu süreçte arkadaş dediğim insanları maddi anlamda yanımda göremedim sadece geçiştirir şekilde ihtiyacin var mı sorulariyla karşılaştım tabiki var kalkipta evet var at diyememki ben. Buradan anladım ki dost gerçekten kötü günde belli olurmuş.

Deprem bölgesindeyim ve depremden etkilenen evini kaybeden bir aileyiz?
Cevapla