Jeoloji profesörü Şener Üşümezsoy, "İstanbul depremi eli kulağında değil" dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Televizyonda Şener Üşümezsoy adında bir jeolog vardı onu izledim. İstanbul'da 7.8 şiddetinde bir deprem mümkün değil. İstanbul depremi eli kulağında değildir. Celal Şengör'ü ciddiye almıyorum. O sadece masabaşından çalışıyor. Ben ise alanda bu işi çalışıyorum dedi. İstanbul'da sadece 6 şiddetinde bir deprem ihtimali var o da %1'lik ya da 2'lik bir ihtimal dedi. Peki siz ne düşünüyorsunuz Üşümezsoy'un açıklamaları hakkında? İstanbul'da yaşayan biri olarak o kadar çok istiyorum ki inanmayı anlatamam. Depremle ilgili kitap da yazmış. Bu ise televizyondaki açıklamaları:

Güncellemeler
+1 yıl
Bu sabah Kanal D'ye çıkacak.
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşünüzü merak ettiğim için paylaştım. Yoksa direkt inanırdım zaten.
Jeoloji profesörü Şener Üşümezsoy, "İstanbul depremi eli kulağında değil" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla