Eşyalarımı sabah topladım, Hatay'a kalıcı olarak veda ediyorum birazdan. Sizce İzmir'de yaşamak bana zor gelir mi?

Depremde evimizde orta derecede hasar tespit edildi. Çevremde kimse kalmadı, sevdiğim bütün insanları kaybettim. Bu saatten sonra bu şehire dönmek istemiyorum zaten ortada şehir diye bir şey kalmadı. İzmir'e gitme deprem bölgesi demeyin. İstanbul'da deprem bölgesi nereye gidelim biz. Öleceksem bile Hatay'da ölmek istemiyorum. Küçük bir şehire alışmıştım. Sıcak kanlı, misafirperver insanlarla dolu bir şehirde yaşadım bu yaşıma kadar. İzmir'de beni neler bekliyor bilmiyorum. Zorlar mı orada ki şartlar beni?

Eşyalarımı sabah topladım, Hataya kalıcı olarak veda ediyorum birazdan. Sizce İzmirde yaşamak bana zor gelir mi?
Eşyalarımı sabah topladım, Hatay'a kalıcı olarak veda ediyorum birazdan. Sizce İzmir'de yaşamak bana zor gelir mi?
Cevapla