Bazı insanlar deprem sayesinde Elbistan'ın Türkiye'de olduğunu öğrendi mi artık?

Eskiden bir sokak röportajı izlemiştim. Bazı insanlar Elbistan'ı bir ülke sanıyordu. Hatta adamın biri Elbistan İsrail işgali altında, zulme uğruyor demişti. Çok bilgili bir arkadaşımı test ettim, o bile ülke sanmıştı.

Bazı insanlar deprem sayesinde Elbistan'ın Türkiye'de olduğunu öğrendi mi artık?
Cevapla