Merkez üssü Defne olan depremin büyüklüğü 6.4 derinliği ise 7.7 km olarak belirlendi.

Merkez üssü Defne olan depremin büyüklüğü 6.4 derinliği ise 7.7 km olarak belirlendi.

Geçmiş olsun şu an için tanıdığım yok umarım herkes iyidir ve kimse can kaybı yaşamamıştır umarım. geçmiş olsun tekrar herkes sanırım bir süre daha devam eder depremler
kıyamet yakındır bu kadar deprem hayra alamet değil
eş cinseller, lgbtler, zinalar, rüşvetler, faizcilik
yolsuzluk yapanlar sağ olsun...
zor zamanlarda, başlariniz sıkışınca değilde her an Allahı ansanız, unutmasanız keşke
evet öyle Rabbim yardım etsin🙏🏻
bunca insanın yanlışlarını günahlarını sabiler, engelliler, yaşlılar bebekler küçük çocuklar çekti enkaz altinda kalarak can vererek yaralanip sakat kalarak..
kurunun yaninda yaş ta yandı..
mardinden amcam aradı hissedilmiş orada bile deprem
Hatay'daki tanıdığım kişiler var ve çok ciddi şekilde binaların yine yıkıldığını söyledi. Allah yardımcıları olsun...
Teşekkür ederim kuzuuuuummm🩷
Cevap
2Cevap
Olay adeta şuna dönmedi mi?
Fay hattı: yılmak yok bir kişi kalmayana kadar yola devam.
Sizin eviniz sağlam mı
Dışrdasınız yani:/
Girme🥺
Enkaz altında kalmaktansa dışarda kalmak iyidir
Hayır yok ama Diyarbakır merkezde de hissedildi
Çok büyük bir deprem eminim o korık dökük evler kendiliğinden yıkılıp tuzbuz olacak çok üzücü
Ah be biri bitiyor öteki başlıyor.. herkese çok geçmiş olsun
Biz baya sallandık ama o kadar hastayım kolumu bile kıpırdayamadım
Bu nasl bir kıyamet ya cidden ev kalmayacak herkes çadır hayatına gecti allahm sen yeryüzüne sakinlik ver
Elhamdülillah yakınımıza aldık.. evleri orada ama yapıcak bişey yok.. allah yardımcımız olsun.. bitmiyor bitemiyor depremler😔geçmiş olsun..
Bunun da uyarısını yaklaşık bir iki saat önce gördüm ama önlem aldılarmı acaba
Herkese çok geçmiş olsun benim de yeni haberim oldu. Herhangi bir yakınım yok orada.
Geçmiş olsun hatay.. artık tanıdıklarım orada değil.
Biz cok kotu sallandik Gaziantepten
Tanıdığım biri yok ama üzüldüm
Bitmiyor depremler 😔
Geçmiş olsun Hatay 🙏
Evet olmus ama yakinim yok
Üzüldüm ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?