1. derece deprem bölgesindeyiz ama zemine ve binaya güveniyorum korkmalı mıyım yine de?

İstanbul'da Beylikdüzü tehlikeli deniliyor ama biz tepelik dağlık kısımdayız deniz kenarı gibi zemin doldurma değil, binayı yaptıran adam da güvendiği için bu binada oturuyor, 23 yıllık ama müteahhite vermiyoruz en kaliteli malzemeden yaptırdım burayı diyor, neyse kısacası %80 sağlam bina, zemin de sağlam 99 depreminde hiç hasar almamış bile. korkmama gerek var mı gece uyuyamıyorum bile çünkü biraz rahatlamak istiyorum

1. derece deprem bölgesindeyiz ama zemine ve binaya güveniyorum korkmalı mıyım yine de?
Cevapla